امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهداست
کد خبر: 3729308
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهداست

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: ایثارگران و شهدا با از خودگذشتگی مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران هستند و امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون این عزیزان است.

امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهداست

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان،  معاون فرهنگی دادگستری استان یزد 19 تیرماه در حاشیه دیدار با ایثارگران دادگستری اظهار کرد: ایثارگران و شهدا با از جان گذشتگی و ایثار خود، مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران هستند و امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون این عزیزان است.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نگه داشته شود و دیدار با ایثارگران و تجلیل از خانواده شهدا حداقل کاری است که میتوان در این زمینه انجام داد.

این مقام مسئول، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت رشادت های شهدا و ایثارگران و معرفی آنان به عنوان الگوهای درست و کامل به نسل جوان را جزو رسالت های امروز جامعه دانست و بیان کرد: در کوران هجمه دنیای مجازی و نماد سازی های دروغین و تلاش در جهت تغییر ذائقه جوانان با اسطوره های دروغین و جعلی غربی، معرفی الگوهای راستین و راست قامتان جاودانه تاریخ، ضروری تر از هر زمان دیگری است.

یادآور می شود در این بازدید با خانواده های ذاکری خواهر دو شهید، مروتی فرزند شهید و فلاح پوری رزمنده و جانباز دفاع مقدس از خانواده های شهدا و ایثار گران دستگاه قضایی دیدار شد و در ادامه با همراهی و حضور حجت الاسلام اعرافی با خانواده سردار شهید حسین فیض از فرمانده هان جنگ تحمیلی دیدار شد.

انتهای پیام

captcha