شماره جدید «خط حزب‌الله» منتشر شد
کد خبر: 3729389
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

شماره جدید «خط حزب‌الله» منتشر شد

گروه سیاسی ــ نشریه «خط حزب‌الله» در یکصد و چهل ‌و یکمین شماره، در یادداشتی با عنوان «وقت مطالبه آرمان‌ها» به این سئوال پرداخته که نیروهای مؤمن و انقلابی، چگونه می‌توانند شرایط موجود را به جای تهدید، تبدیل به یک فرصت استثنائی برای جبهه‌ انقلاب کنند؟

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در هفته‌ گذشته، خط حزب‌الله در مطلبی باعنوان «افشای خط غرب‌گرایان» به افشای خط رسانه‌ای جدیدی که این جریان آغاز کرده، پرداخت. جریانی که تا امروز نتوانسته است برای حل مشکلات کشور کاری کند و به بن‌بست رسیده است.

شماره جدید «خط حزب‌الله» منتشر شد
حال این هفته، خط حزب‌الله در سخن هفته‌ خود با عنوان «وقت مطالبه آرمان‌ها» به این سئوال می‌پردازد که نیروهای مؤمن و انقلابی، چگونه می‌توانند شرایط موجود را به جای تهدید، تبدیل به یک فرصت استثنائی برای جبهه‌ی انقلاب کنند؟
در بخشی دیگری از نشریه چنین می‌خوانیم: «تا نفس دارید باید به این مردم خدمت کنید» که عنوان اطلاع‌نگاشت این هفته نشریه است که به توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولین برای خدمت به مردم پرداخته است.
هشتم فروردین ماه سال 96 رهبر انقلاب در جمع برگزارکنندگان نمایشگاه آثار هنری واقعه‌ی مسجد گوهرشاد حاضر شدند و دقایقی را درباره واقعه مسجد گوهرشاد به سخنرانی پرداختند. به همین جهت خط حزب‌الله بخشی از این بیانات را به‌مناسبت سالروز این واقعه برای اولین بار منتشر می‌کند.
گاهی یک حرف یا تصمیم نسنجیده موج گرانی را تحریک می‌کند، قانون غیرقابل تغییر خدا، با مفسدین برخورد سخت بشود تا اکثر مردم احساس امنیت کنند، حل مشکلات اقتصادی در دست آقای رئیس‌جمهوری و تیم اوست، مسئولین از تکبر نسبت به مردم اجتناب کنند، حرکت انقلاب اسلامی به چنین صبری نیاز دارد، باید اخلاق انسانی را در خودمان تقویت کنیم، زن‌ها می‌توانند خستگی مردها را از تن‌شان بیرون کنند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
یکصدو چهل‌ و یکمین شماره‌ خط حزب‌الله به روح بلند شهید مسعود منفردنیاکی تقدیم شده است.
انتهای پیام

captcha