قرآن، سد بزرگی مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است
کد خبر: 3729401
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

قرآن، سد بزرگی مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است

گروه فعالیت‌های قرآنی- امام جمعه زنجان گفت: قرآن سد بزرگی در مقابل تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است و جامعه قرآنی با عمل به قرآن و معارف عصمت و طهارت شناخته می‎شود.

قرآن، سد بزرگی مقابل تهاجم فرهنگی دشمن استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف دارلقرآن کریم زنجان اظهار کرد: ارگان‌های فرهنگی از جمله اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارالقرآن کریم و جامعة‌القرآن اقدامات خوبی را در راستای جذب افراد به حوزه‌های قرآنی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین سال فعالیت خود به عنوان امام جمعه زنجان شاهد برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن در دفتر امام جمعه بود بیان کرد: از همان زمان روی این موضوع تأکید داشتم که این پویش‌ها برای جانشینی نسل‌های قرآن باید ادامه‌دار باشد.

امام جمعه زنجان بر توجه به جنبه‌های کمی و کیفی در حوزه فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: باید این فعالیت‌ها به نحوی باشد که آثار کمی و کیفی خود را در پایتخت شور و شعور حسینی به نحو احسن نشان دهد.

وی قرآن را سد بزرگی در مقابل تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمنان دانست و گفت: جامعه قرآنی با عمل به قرآن و معارف عصمت و طهارت شناخته می‎شود.

خاتمی با اشاره به اینکه تشویق و ترغیب خانواده‌ها برای حضور فرزندان در محافل قرآن با ارزش است تصریح کرد: بهترین جایزه برندگان مسابقات قرآن، خود قرآن است که باید نقشه راه زندگی تک تک افراد قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha