رقابت‌های نخبگان قرآنی فارس آغاز شد
کد خبر: 3729435
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

رقابت‌های نخبگان قرآنی فارس آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف امروز، 21 تیرماه در شیراز برگزار شد.

رقابت‌های نخبگان قرآنی فارس آغاز شد

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف امروز، 21 تیرماه در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در این مراسم با بیان اینكه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات آقایان در محل همین حرم مطهر و مسابقات بخش بانوان نیز در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار می‌شود.

وی همچنین این نكته را یادآور شد كه آزمون رشته‌های معارفی شامل تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز همزمان با سراسر كشور رأس ساعت 10 صبح در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) با حضور قریب 600 نفر برگزار شد.

رقابت‌های نخبگان قرآنی فارس آغاز شد
موسوی با بیان اینكه متسابقان رشته‌های شفاهی باید در آزمون كتبی كه به‌صورت الكترونیكی برگزار می‌شود، نیز شركت كنند، گفت: این آزمون الكترونیكی در همان مكان‌های برگزاری مسابقات قرآن انجام می‌شود و حداكثر 10 دقیقه به طول می‌انجامد.

رقابت 970 نفر در مرحله استانی
مدیركل اوقاف فارس با بیان اینكه 600 نفر در رشته‌های معارفی شركت می‌كنند، گفت: در رشته‌های شفاهی نیز 370 نفر به رقابت می‌پردازند كه از این تعداد ۱۴۵ نفر آقا و ۲۲۵ نفر بانو هستند.
وی در پایان این نكته را یادآور شد كه مراسم اختتامیه این مسابقات فردا، 22 تیرماه ساعت 18:30 در محل سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، بعد از آن حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور به بیان نكاتی درباره این مسابقات پرداخت و سپس مسابقات كتبی و شفاهی آغاز شد.
انتهای پیام

captcha