کمک 250 میلیون ریال خیر نیک‌اندیش عرصه سلامت
کد خبر: 3729482
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

کمک 250 میلیون ریال خیر نیک‌اندیش عرصه سلامت

گروه اجتماعی- محمدرشید مردوخیان نیکوکار اهل روستای گلیان از توابع شهرستان کامیاران مبلغ 250 میلیون ریال را به بیمارستان سینای کامیاران جهت تجهیز وسایل اهدا کرد.

کمک 250 میلیون ریال خیر نیک‌اندیش عرصه سلامت

به گزارش ایکنا از کردستان، یک نیکوکار عرصه سلامت با اهدای 250 میلیون ریال به بیمارستان سینا هزینه خرید یک دستگاه «فوتواینتنسیو» یک دستگاه «ترازوی دیجیتال» یک دستگاه «تبلت» یک دستگاه «ترالی اورژانس» جهت استفاده در بخش‌های درمانی این بیمارستان را فراهم کرد و مبلغی از آن نیز در اصلاح فضای سبز این بیمارستان هزینه شد.
آوات کریمی، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران با تقدیر از این عمل خیر خواهانه اظهار کرد: عرصه سلامت امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند مشارکت و فداکاری مردم و خیّر این عرصه بوده و امید است با حمایت از مشارکت‌های مردمی و اقدامات خیرخواهانه مردم شاهد برداشته شدن گامهای مهمی در راستای اشاعه این فرهنگ والا در جامعه باشیم.
گفتنی است؛ محمدرشید مردوخیان نیکوکار اهل روستای گلیان از توابع شهرستان کامیاران دلیل و انگیزه اهدای مبلغ 250میلیون ریال به بیمارستان سینا را اقدامی خیرخواهانه برای شادی روح فرزند از دست رفته خود دانست.
انتهای پیام

captcha