سعادت انسان با سبک زندگی در ارتباط است
کد خبر: 3729573
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
حجت الاسلام کاظمی:

سعادت انسان با سبک زندگی در ارتباط است

گروه فعالیت‌های قرآنی- استاد برجسته مهدویت گفت: سبک زندگی به اندازه‌ای مهم است که سعادت و شقاوت انسان به آن ارتباط دارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد کاظمی استاد برجسته مهدویت صبح امروز ۲۲ تیرماه در نخستین جلسه از دومین دوره مقدماتی معارف مهدویت با موضوع رابطه انتظار با سبک زندگی که در سالن اجتماعات اداره کل زندان‌های استان برگزار شد، بیان کرد: سبک زندگی به معنای رفتار انسان در شیونات مختلف زندگی به شرطی که به شکل عادت باشد، است.
وی با اشاره به اینکه سبک زندگی بر ایمان اثر می‌گذارد، افزود: ایمان موجب تغییر سبک زندگی و سبک زندگی موجب تقویت ایمان می‌شود.
حجت‌الاسلام کاظمی ادامه داد: سبک زندگی به اندازه‌ای مهم است که سعادت و شقاوت انسان به آن ارتباط دارد.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت وجودی انسان و معادل عمر انسان بی‌نهایت هستند، تاکید کرد: اگر سبک زندگی به سمت تن پروری و رفاه حرکت کند ظرفیت بی‌نهایت انسان ظهور و بروز نخواهد کرد.
استاد برجسته مهدویت سلامت سرشت، جسم سالم، احساسات، اعتقادات و ارزش گذاری را از مقوله‌های رسیدن به سبک زندگی صحیح و از شرایط منتظر برشمرد و بیان کرد: آینده از آن کسانی است که سبک زندگی سالمی داشته باشند.
وی گفت: باید برای هدایت کردن افراد هفت گام شامل ارتباط سازی، اعتماد سازی، اعتبار سازی، ارزش سازی، اعتقادسازی، علاق‌ سازی و رفتارسازی را بردارند اگر این موارد طی شود افراد به سوی امام زمان هدایت خواهند شد.
حجت‌الاسلام کاظمی یادآوری کرد: اخلاق خوب، توکل و توسل، مهارت بیان، عمق بیان و کار تشکیلاتی لازمه مهدویت است.
وی بیان کرد: دلی که برای امام زمان (عج) تنگ شود هیچ وقت و به هیچ وجه گناه نخواهد کرد.

سعادت انسان با سبک زندگی در ارتباط است

سعادت انسان با سبک زندگی در ارتباط استسعادت انسان با سبک زندگی در ارتباط است

انتهای پیام

captcha