دشمن درصدد القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3729591
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
حجت الاسلام نکونام:

دشمن درصدد القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت:امروز دشمن به شدت در تلاش است که بگوید نظام در حال فروپاشی است و با آسیب‌های کلان مواجه است و این معنا را القا می‌کند که ایران در حال شقه شقه شدن است در حالی که دروغ محض است و پایه‌های نظام مستحکم است...

نظام در دنیا از جایگاه محکمی برخوردار است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز 22 تیرماه در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره)، بیان کرد: دهه کرامت از اول ذی‌القعده با میلاد فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.
وی افزود: کرامت به معنای این است که انسان در مکتب ائمه سیر کند و کرامت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) را کسب کند.
حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: رود میلاد فاطمه معصومه (س) روز دختر نامگذاری شده است اما نباید تنها به نام روزها اکتفا کرد بلکه باید درس گرفت و محتوای آن در زندگی راه یابد.
وی بیان کرد: فاطمه معصومه (س) یک دختر جوان، عفیف، مومن و زاهد در پیشگاه پروردگار است که در اثر کرامتش می‌تواند می‌تواند در مهظر پروردگار از شیعه شفاعات کند که این گونه از دنیا رها شدن با کمک خداوند ممکن می‌شود.
حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: هفته حج در پیش است و حج امروز یک عرصه مهم عبادی سیاسی است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی گفت: روز 24 تیرماه روز اول ذی‌القعده و روز تاسیس رادیو معارف است که یکی از گنجینه‌های مهم و پرجاذبه و یک دانشگاه تمام عیار است از معارف بلند اسلامی است.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: رادیو معارف برنامه‌های پرجاذبه دارد که برخی شبکه‌ها برنامه‌های بی‌محتوا دارند و برخی برنامه‌ها، برنامه‌هایی است که برنامه‌های تقویتی منفی القا می‌کند اما توصیه می‌کنم با رادیو معارف مأنوس شوید زیرا دریای ارزشمند و از افتخارات جمهوری اسلامی است و بهتر است تمام رسانه‌ها از این رسانه الگو گیرند.
وی تاکید کرد: تامین اجتماعی مجموعه ارزشمندی است که در خدمت رسانی و درمان فعالیت دارد اما مشکلات بسیاری نیز وجود دارد که بایستی با توجه بیشتر از سوی دولت، بتواند به آسیب‌دیده‌های بسیاری خدمت کند.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: 26 تیر روز تاسیس شورای نگهبان است که علارقم حجمه‌های فراوان مقاوم بوده و از هر گونه نگاه سیاسی دور است و تقوا گونه با دفاع از ارزش‌های والای دینی حرکت می‌کند.
وی بیان کرد: در کلان شورای نگهبان یک عرصه بسیار تلاشگر در صیانت بخشیدن به اسلام است.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: امروز دشمن به شدت در تلاش است که بگوید نظام در حال فروپاشی است و با آسیب‌های کلان مواجه است و این معنا را القا می‌کند که ایران در حال شقه شقه شدن است در حالی که دورغ محض است و پایه‌های نظام مستحکم است و مردم پای این نظام فداکاری کردند.
وی اضافه کرد: نظام در دنیا از جایگاه محکمی برخوردار است، اما یک سری کارها باید توسط دولتمردان انجام می‌شد که نشده و داریم از این نظر آسیب می‌بینیم اما این مشکلات اجتماعی، اقتصادی و توقعات و انتظارات به حق مردم هرگز نمی‌خواهد نظام را متزلزل کند و مردم خوسته‌های خود را مطرح می‌کنند و پای نظام ایستادند که مسئولان نیز باید مراقب باشند.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند آمریکا در حال فروپاشی است که این امر طبیعی است زیرا در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفته و انتظاری جز این نیست.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در جهان بیداری ایجاد کرده است و آمریکا با حرکات ظالمانه به سمت فروپاشی در حرکت است.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: مشکل این است که به اقتصاد مقاومتی عمل نکردیم و به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند پایه‌های درونی نظام را تقویت کنیم، توجه نشد پس امروز با آسیب مواجه هستیم اما این به معنای تزلزل نظام نیست و همواره مسائل را از سر گذراندیم و باید مشکلات را در سایه ایمان تحمل کرد.
وی یادآوری کرد: برنامه‌های طرح تقویت مبانی اعتقادی از فردا آغاز و به مدت 23 روز ادامه می یابد و به همین شکل که اجرا می‌شود اعجاب آور است اما برخی ممکن است در آب شنا کنند و قدر آن را ندانند پس باید کمک کنیم و از این کار فرهنگی بیشتر بهره بریم.
انتهای پیام

captcha