طرح ویژه «استانداردسازی خدمات» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3729593
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

طرح ویژه «استانداردسازی خدمات» در یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: طرح ویژه و جدید استاندارد سازی خدمات بزودی در تمامی مناطق استان یزد به مرحله اجرا در می‌آید.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از اداره استاندارد یزد، محمدحسین ماجدی اردکانی، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد اظهار کرد: این اداره کل در نظر دارد در سال 97 به منظور حفظ کرامت هم استانی های عزیز و هم چنین رعایت حقوق شهروندی و ضمن تشکر از کارشناسان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد که همیشه همراه و کمک کار ما بوده اند این طرح را به مرحله اجرا در آورد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح کارگروه ویژه ایی در اداره کل تشکیل شده است که بسیار سریع بازرسی ها شروع می شودوپس از شناسایی و امکان سنجی واحد هایی که حائز شرایط لازم جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند، مجوز لازم برای آن ها صادر می شود.
این مقام مسئول گفت: این طرح صنوفی چون، لبنیاتی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، ساندویچی ها، سوپری ها، هایپر مارکت ها و خواربارفروشی ها را شامل شده و جزئیات کار آن ها براساس استاندارد تشویقی شماره 2082 ممیزی می شود.
مدیر کل استاندارد استان یزد در خصوص اهداف اجرای این طرح تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا مردم با اطمینان خاطر بیشتری کالا ها و مایحتاج زندگی روزمره خود را تهیه و استفاده نمایند چرا که این مهم را حق هر استفاده کننده ایی می دانیم، ضمن این که ایجاد زمینه آرامش و آسایش مردم، از افتخارات ما خدمتگزاران نیز محسوب می شود.
ماجدی اردکانی گفت: یکی دیگر از هدف هایی که اداره کل استاندارد استان یزد دنبال می نماید، حمایت از کالای ایرانی است. کارشناسان و مدیران مربوطه جهت تحقق شعار سال با نظارت ها و بازرسی ها ی مستمری که از کالاها و خدمات تولیدی استان دارند مترصد آن هستند که سطح کیفیت بالا رفته تا رغبت وگرایش مردم به سوی خرید و استفاده ازمحصولات ایرانی افزایش یابد.

انتهای پیام

captcha