پیروی از قرآن در دنیای امروز هزینه دارد
کد خبر: 3729648
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
استاندار مرکزی:

پیروی از قرآن در دنیای امروز هزینه دارد

گروه فغالیت‌های قرآنی – سیدعلی آقازاده گفت: تمسک و پیروی از قرآن در دنیای امروز هزینه دارد. کشورهایی که قصدشان تمسک و فرمان‌بری از احکام الهی است باید هزینه آن را پرداخت کنند. دشمنان در کمین هستند و جوامعی که مخالف مطامع آنان حرکت کنند در این مسیر دچار آسیب می‌شوند.

پیروی از قرآن در دنیای امروز هزینه دارد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، عصر روز گذشته، ۲۲ تیرماه در نوزدهمین مراسم تکریم معلمان، حافظان، خادمان و خیرین قرآن محلات و نیم‌ور که در سالن اجتماعات پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی محلات برگزار شد، گفت: هرکسی با قرآن سر‌و‌کار دارد قطعا از بسیاری از آسیب‌ها در امان است. ‌قرآن فقط به خواندن و قرائت نیست، قرآن آمده چراغ راه ما باشد و دنیا را برای زندگی درست تعریف و آخرت را گوشزد کند.
وی عنوان کرد: در برخی کشورهای اسلامی قرآن‌ها صدها میلیون تیراژ دارد اما در برخی از جوامع مبانی کلام وحی چه میزان نفوذ داشته و الگوست؟ باید دید چه میزان اداره امور جامعه برگرفته شده از مفاهیم قرآن است و مسؤلان برای نهادینه کردن آیات تلاش می‌کنند.
آقازاده ادامه داد: متأسفانه در خیلی از جوامع به اصطلاح اسلامی شاهد هستیم که قرآن تنها در تیراژهای میلیونی چاپ و صدای قرآن از هر مناره‌ای بلند است اما در عمل جامعه حرکتی معکوس در مسیر قرآن دارد. آنان نیز برای ما درس عبرت و آموزش است که بدانیم در کجا زندگی می‌کنیم.
استاندار مرکزی ادامه‌ داد: کسی که ادعای راه و روش قرآنی دارد، نباید با دشمن قرآن‌ دوستی و صمیمیت بیشتر از حد داشته باشد. امروز در خیلی از کشورهای اسلامی شاهدیم به نام قرآن و اسلام و حاکمیت اسلامی چه جفاها به نام اسلام و در حق قرآن می‌شود و این بد‌آموزی‌ها باعث می‌شود از فرهنگ والای قرآنی دور شویم.
آقازاده اضافه کرد: تمسک و پیروی از قرآن در دنیای امروز هزینه دارد. کشورهایی که قصدشان تمسک و فرمان‌بری از احکام الهی است باید هزینه آن را پرداخت کنند. دشمنان در کمین هستند و جوامعی که مخالف مطامع آنان حرکت کنند در این مسیر دچار آسیب می‌شوند.
وی افزود: در خیلی از جوامع اسلامی شاهد حضور اسمی قرآن هستیم و این مهم ضربه بزرگ و آسیب جدی جهان اسلام است. ایران در ۴۰ سال گذشته با آموزه‌های دینی و جوانانی که حاصل ۴۰ سال تربیت دینی و انقلاب اسلامی هستند یک تنه به جای همه مسلمانان دنیا هزینه می‌دهد که اثبات کند راه قرآن مسیری است که امروز در انقلاب اسلامی طی می‌شود.
آقازاده با اشاره به اینکه مشکلات ایجاد شده از سوی دشمن برای حرکت ایران در مسیر اسلام است، تصریح کرد: ما مسیر قرآن را با هدایت‌های رهبری، برکت خون شهدا و مردم با قدرت طی خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha