تشریح فعالیت‌های تابستانه مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد
کد خبر: 3729669
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

تشریح فعالیت‌های تابستانه مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دانش‌آوران قرآن مشهد‌ جزئیات فعالیت‌های تابستانه این مؤسسه را تشریح کرد.

زهرا توکلیان، مدیر مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: این موسسه در سال 1384 با مجوز رسمی از وزارت ارشاد تأسیس شده و دارای دو بخش خردسالان و بزرگسالان است. مؤسسه دانش‌آوران قرآن مشهد در طول سال برنامه‌های آموزشی متنوعی را برای قرآن‌آموزان و دیگر علاقه‌مندان برگزار می‌کند که در این راستا برای امسال نیز فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی مختلفی را در نظر گرفته است.
وی در ادامه به کلاس‌هایی که از سوی این مؤسسه در حال برگزاری است اشاره کرد و افزود: دوره آموزشی حفظ طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12، روخوانی و روان‌خوانی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 10، تجوید عالی قرآن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 10 تا 12، مهد تابستانه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12، احکام بانوان روزهای شنبه از ساعت 10 تا 12، شگفتی‌های قرآن روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 تا 17 با حضور شرکت‌کنندگان انجام می‌شود.

تشریح فعالیت‌های تابستانه مؤسسه دانش آوران قرآن مشهد
توکلیان افزود: این مؤسسه همچنین دوره‌های هنری را برای بانوان طی روزهای پنجشنبه در رشته‌های بافتنی از ساعت 8:30 تا 10، تکنیک گریم از ساعت 9 تا 10، خیاطی از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌کند.
وی در پایان اظهار کرد: دوره آموزشی مهارت‌های تدریس دبستان در 70 ساعت کارورزی و 30 ساعت آموزشی از سوی انجمن علمی ـ آموزشی معلمان ابتدایی خراسان رضوی با همکاری مؤسسه برگزار می‌شود. همچنین برگزاری دوره حفظ قرآن تحت نظر حافظ کل قرآن با هدف توانمندی بانوان از دیگر برنامه‌های آموزشی است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به مشهد، بلوار چمن، روبروی چمن 85، سرخس 20 پلاک 77 مراجعه و یا با شماره ۳۳۶۵۵۷۵۷ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha