شورای نگهبان خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای را در کشور ارائه داده است
کد خبر: 3729676
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
علیدادی‌سلیمانی:

شورای نگهبان خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای را در کشور ارائه داده است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان به سالروز تأسیس نهاد موثر و قوی و تامین کننده اسلامیت قوانین جمهوری اسلامی، شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: این نهاد خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای را در این کشور ارائه داده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر با تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: ایشان اهل توجه بودند و به همیاری و کمک می‌شتافند و امیدواریم دختران جامعه به ایشان اقتدا کنند.
وی به سالروز تأسیس نهاد موثر و قوی و تامین کننده اسلامیت قوانین جمهوری اسلامی، شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: این نهاد خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای را در این کشور ارائه داده است.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه بخشی از ماموریت شورای نگهبان نظارت بر مصوبه‌های مجلس است، بیان کرد: این نهاد نگهبانی هوشمند برای این است که قوانین کشور با اسلام مغایرت نداشته باشد.
امام جمعه کرمان گفت: یکی دیگر از رسالت‌های شورا نظارت بر انتخابات‌ها به ویژه مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان است، نظارتی جامع و کامل و امین و عادلانه که از اولین روزهای انتخابات تا پایان انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: شورای نگهبان به دور از هر گرایشی فقط صلاحیت افراد را در چارچوب قانون بررسی می‌کند و پرونده شورای نگهبان موفق و معدلی قابل دفاع و عادلانه در این دو صحنه است.
وی به شرایط فعلی کشور اشاره کرد و افزود: رسما متجاوز از 15 سال است که آمریکایی‌ها جنگ اقتصادی علیه ما را کلید زدند و اتاق جنگ را علیه ایران با همه ظرفیت خود مدیریت می‌کنند و پول‌های کلان خرج می‌کنند تا در جنگ روانی به نتیجه خود در جنگ اقتصادی برسند.
امام جمعه کرمان گفت: برای برون‌رفت از این جنگ، ایثارها و گذشت‌ها نیاز است و باید باور کنیم برای حل مشکلات کشور نگاه به بیرون نتیجه نمی‌دهد و باید استعدادها و ظرفیت‌های داخل کشور به کار گرفته شود.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اظهار کرد: باید بی‌اعتماد به نسخه‌های غربی‌ها باشیم چراکه آنها بدعهد هستند و به نفع خود شفاف‌ترین قوانین را تصویب می‌کنند اما برای کشورهای دیگر ناامیدکننده کار می‌کنند و بسته‌های پیشنهادی برجام یکی از سندهای بدعهدی و نامردی غربی‌ها است.
وی تأکید کرد: به میدان آمدن جدی قوای سه‌گانه کشور و ظرفیت‌های علمی و همه مردم لازم است برای اینکه در جنگ اقتصادی به سلامت کشور را عبور دهیم و باید مردم در صحنه باشند و مسوولان شفاف با مردم سخن بگویند.
امام جمعه کرمان گفت: همه باید کنار هم بسیج شوند و توجه داشته باشیم گفت‌وگو با مستکبران نه سازنده است و نه امیدبخش و فقط وقت‌ها را تلف می‌کند و آنها دنبال بدعهدی‌ و ضربه زدن به ما هستند.
انتهای پیام

captcha