برگزاری نخستین جشنواره داستان‌های بومی محلی ایلام
کد خبر: 3729697
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
قیطانی خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره داستان‌های بومی محلی ایلام

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نخستین جشنواره استانی داستان‌های بومی محلی استان ایلام ٢٧ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، یونس قیطانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، اظهار کرد: نخستین جشنواره استانی داستان‌های بومی محلی به همت انجمن شعر و ادب شهرستان ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 30 اثر با تمام گویش‌های محلی رایج در استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: در راستای صیانت از فرهنگ بومی و محلی و ایجاد اتحاد و همدلی بین اقوام و همچنین ارتقای هنر داستان نویسی و حمایت از آثار فاخر این جشنواره برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، یادآور شد: فراخوان این جشنواره در سال ٩٦ منتشر و حسین شکربیگی از داستان نویسان برجسته استان به عنوان دبیر علمی این جشنواره معرفی شد.
قیطانی در پایان از برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی در حاشیه‌ی اختتامیه جشنواره، با حضور یکی از اساتید بنیاد شعر و ادبیات داستان ایرانیان خبر داد.
انتهای پیام
captcha