کهگیلویه و بویراحمد؛ میزبان نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور
کد خبر: 3729722
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

کهگیلویه و بویراحمد؛ میزبان نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور

گروه اجتماعی ـ مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور به میزبانی این استان هفتم و هشتم مردادماه جاری در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سیدنظام مرادی، مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 23 تیرماه در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، اظهار کرد: نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد هفتم و هشتم مردادماه جاری در یاسوج برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست استان‌های چهارمحال بختیاری، لرستان،ایلام، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این نشست، 14 نماینده پسر و 13 نماینده دختر حضور پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: دانش‌آموزان و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، در این کمیسیون‌ها مسائل، مشکلات و نیازهای جامعه دانش‌آموزان را استخراج و پس از جمع‌بندی به معاونت‌های مربوطه ارائه می‌کنند.
مرادی خطاب به مسئولان سازمان دانش‌آموزی ادارات آموزش و پرورش استان، یادآور شد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق براساس شرایطی که به صورت قانونی در شورای برنامه‌ریزی آمده است از ظرفیت سازمان در تمام ابعاد استفاده کنند.
وی افزود: ادارات آموزش و پرورش می‌توانند با اعتمادی که دارند با واگذاری فضاهای پرورشی و رفاهی به سازمان دانش‌آموزی از ظرفیت و مزایای این نهاد عمومی غیر دولتی بهترین استفاده را کنند.
دبیر شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی استان ابراز کرد: سازمان دانش‌آموزی شهرستان و مناطق می‌تواند با بکارگیری نیروی انسانی کارآمد جهت پیشبرد امور سازمان با استفاده از درآمدهای اختصاصی اقدام کنند.
مرادی با اشاره به نزدیکی برگزاری اردوهای استانی و ملی، گفت: از مدیران و مسؤلان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان انتظار داریم دانش‌آموزان را آماده کنند و جهت اعزام به موقع آنها با رعایت جوانب و شرایط اردویی همکاری لازم را داشته باشند.
استفاده صحیح و برنامه مدون متناسب با اسناد بالا دستی در خصوص پایگاه‌های تغذیه سلامت، لباس فرم مدارس، ایاب و ذهاب دانش آموزان، آزاد سازی ظرفیت‌های مالی و خدماتی در جهت درآمدزآیی، اختصاص فضای فیزیکی و نیروی تمام وقت به سازمان دانش‌آموزی در شهرستان‌ها از جمله انتظاراتی بود که رئیس سازمان دانش‌آموزی با مدیران و معاونین پرورشی مطرح کرد.
در این نشست مسؤلان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد، دانش‌آموزان عضو مجلس و مجامع، نیز دغدغه‌ها و موارد موردنظر خود را با مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانش آموزی در میان گذاشتند.
انتهای پیام

captcha