افزایش ۲۰ درصدی شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در کوثر
کد خبر: 3729750
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

افزایش ۲۰ درصدی شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در کوثر

گروه فرهنگی- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر گفت: بیش از ۸۰۰ نفر در شهرستان کوثر در مسابقات کتاب خوانی رضوی شرکت کردند که این تعداد ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش ۲۰ درصدی شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضویمعصومه مصطفایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر در گفت وگو با ایکنا از اردبیل، افزود: هشتمین دوره کتاب خوانی رضوی امسال با استقبال قشر‌های مختلف روبرو بوده و در همه بخش‌ها شاهد رشد شرکت کنندگان هستیم.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر در تشریح روند اجرایی این جشنواره گفت؛ جلسات متعددی با مسئولین ادارات و دهیاران در این خصوص برگزار شد و اطلاع رسانی گسترده‌ای در محافل عمومی از طریق انتشار بنر، پوستر و ارسال پیامک برای مخاطبان و اعضای فعال کتابخانه‌ها صورت گرفت و همین امر موجب افزایش میزان شرکت کنندگان در این مسابقات شد.
وی همچنین به مشارکت بعضی از دستگاه‌های اداری در تامین جوایز منتخبین شهرستانی اشاره کرد و افزود: امسال در سطح ملی ۳۱۳ جایزه در بخش انفرادی و ۸ جایزه ویژه در بخش خانوادگی در نظر گرفته شده است و در سطح شهرستان نیز جوایز ۱۴ نفر از منتخبین شهرستانی تامین شده است که طی مراسمی بعد از پایان جشنواره اهدا خواهد شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی را بیش از ۸۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: بیش از ۴۸۰ نفر در بخش الکترونیکی و ۱۲۰ نفر در بخش مسابقات مکتوب جشنواره شرکت کرده اند. وی همچنین به استقبال پرشور کودکان در این جشنواره اشاره و خاطر نشان کرد؛ بیش از ۲۳۰ نفر در بخش نقاشی کودکان شرکت نموده اند که در مجموع نسبت به سال گذشته میزان شرکت کنندگان تا کنون ۲۰ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام

captcha