برگزاری همایش بزرگ «حافظان حریم خانواده» در لرستان
کد خبر: 3729764
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
پرویزپور مطرح کرد:

برگزاری همایش بزرگ «حافظان حریم خانواده» در لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «حافظان حریم خانواده» در استان با همکاری دستگاه های اجرایی استان، گفت: این همایش روز یک‌شنبه، 24 تیرماه ساعت 19 عصر در محل پارک زیباکنار برگزار خواهد شد.

پرویزپور مطرح کرد:

به گزارش ایکنا از لرستان، ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، شنبه، 23 تیرماه، در کارگروه عفاف و حجاب استان لرستان، با اشاره به این‌که زنان و بانوان ایرانی همواره در طول تاریخ و قبل از اسلام از پوششی به عنوان حجاب استفاده می کردند، گفت: اسلام با ظهور خود بر این پوشش تاکید کرده و آن‌را مورد تأیید قرار داد.

وی ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب و میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، ادامه داد: شیوه‌های مبارزه در کل دنیا به دوشکل تسلیحاتی و تبلیغاتی یا همان جنگ نرم صورت می‌گیرد که وجه مشترک این شیوه‌ها هدف قرار دادن مراکز مهم ، حساس و اساسی هر کشور است.

پرویزپور با اشاره به این‌که در جنگ نرم دشمن با قلب و تفکر افراد روبه‌رو بوده و به‌دنبال این است که اعتقادات، هنجارها و ارزش‌های تاریخی یک جامعه را از بین ببرد، عنوان کرد: هدف دشمن از جنگ نرم این است که افراد نسبت به باورها، اعتقادات و هنجارها سست شوند. م
دیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: حجاب نشان‌دهنده عفت و موجودیت زن مسلمان است که مورد هدف قرار گرفته و هدف اتاق فکر کشورهای غربی و تئوریسین‌های آنان این است که از طریق جنگ نرم بتوانند جامعه ما را متزلزل کنند.
وی با اشاره به این‌که وقتی از لحاظ فرهنگی و باورهای اعتقادی بین نسل جدید و قدیم شکاف ایجاد می‌شود دشمن راحت‌تر می‌تواند به هدف خود برسد، اظهار کرد: عِرق ملی و اسلامی ما این است که به حجاب نگاه ویژه داشته باشیم.
پرویزپور ادامه داد: دشمن دختران ما را ترغیب می‌کند تا حجاب نداشته باشند و براین اساس چهارشنبه سفید را طراحی کردند تا اعتقادات دختران ما را تضعیف و حجاب اجباری جلوه دهند؛ این درحالی‌است حجاب درونی است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «حافظان حریم خانواده» در استان با همکاری دستگاه های اجرایی استان، افزود: این همایش روز یک‌شنبه، ۲۴ تیرماه ساعت 19 عصر در محل پارک زیباکنار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha