نمایشگاه‌های خیابانی کتاب در البرز ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 3729768
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

نمایشگاه‌های خیابانی کتاب در البرز ساماندهی می‌شوند

گروه فرهنگی- مدیرکل ارشاد البرز بر ضرورت ساماندهی نمایشگاه‌های خیابانی کتاب تاکید کرد و گفت: فعالیت این نمایشگاه‌ها باید به بازه زمانی مشخصی محدود شود.

نمایشگاه‌های خیابانی کتاب در البرز ساماندهی می‌شوند

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر مقدم، 23تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: کتابفروشی‌های خیابانی که با تخفیف 50 درصدی اقدام به فروش کتاب می‌کنند ، فعالیت کتابفروشی‌ها را دچار مشکل می‌کنند، وقتی درآمد کتابفروشی‌ها پایین باشد قطعا بعد ازمدتی تغییر کاربری می‌دهند.
وی تاکید کرد: نباید به بهانه کار فرهنگی به کتابفروشی ها ضرر بزنیم، باید از فعالیت‌های ماندگار حمایت کنیم و ساماندهی کتابفروشی‌های خیابانی یکی از راه های تحقق این مهم است.
این مسئول گفت: کتابفروشی‌های خیابانی باید در قالب نمایشگاه‌های مقطعی که بازه زمانی مشخصی دارند فعالیت کنند و همه ایام سال دایر نباشند، اگر بنا باشد هرروز در خیابان نمایشگاه کتاب برگزار کنیم پس تکلیف کتابفروشی‌ها چه می‌شود؟
مقدم در ادامه به برگزاری کنسرت در پارک‌های البرز اشاره کرد و گفت: برگزاری کنسرت در پارک‌ها مفهومی ندارد، کنسرت باید در چارچوب خاصی برگزار شود، نباید انتظار داشته باشیم به محیطی که شرایط لازم را ندارد مجوز برگزاری کنسرت بدهیم.
انتهای پیام./

captcha