برگزاری کلاس‌های قرآنی در مؤسسه رضوان‌الصاحین سنندج
کد خبر: 3729772
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

برگزاری کلاس‌های قرآنی در مؤسسه رضوان‌الصاحین سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرعامل مؤسسه فرهنگی- قرآنی رضوان الصالحین شهرستان سنندج از برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف همزمان با ایام تابستان در این مؤسسه قرآنی خبر داد.

برگزاری کلاس‌های قرآنی در مؤسسه رضوان‌الصاحین سنندج

شهلا حسین‌پناهی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی- قرآنی رضوان الصالحین شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در ایام تابستان به واسطه تعطیل شدن مدارس و فرارسیدن اوقات فراغت دانش‌آموزان استقبال از کلاس‌های قرآنی مؤسسه بیشتر از سایر فصول سال است.
وی با اشاره به شرکت 138 نفر در کلاس‌های قرآنی مؤسسه در رشته‌های مختلف افزود: در حال حاضر در کلاس روخوانی و روانوخوانی 20 نفر، تجوید سطح یک 19 نفر، تجوید سطح دو 10 نفر، حفظ خردسالان 17 نفر، حفظ نوجوانان 18 نفر، مهارت‌های زندگی 23 نفر، تفسیر قرآن 16 نفر، دف‌نوازی 15 نفر حضور دارند.
حسین‌پناهی با اشاره به برگزاری کلاس احکام در این مؤسسه بیان کرد: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر خانواده‌ها از فعالیت‌های این مؤسسه برای والدین شرکت ‌کنندگان، کلاس احکام ویژه والدین برگزار می‌‌شود که در حال حاضر 13 نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به فعالیت این مؤسسه از سال 90 در سطح شهر سنندج عنوان کرد: در راستای طرح تربیت حفاظ قرآنی تاکنون 50 نفر حافظ قرآن در رشته‌های 15 جزء، پنج جزء، جزء سی و دو نفر حفظ کل در این مؤسسه تربیت شده‌اند.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی- قرآنی رضوان‌الصالحین شهرستان سنندج اعلام کرد: کلاس‌های عربی در رشته صرف و نحو نیز در این مؤسسه برگزار می‌شود که 10 نفر ازآقایان و 10 نفر از بانوان در این کلاس مؤسسه حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه از زمان فعالیت مؤسسه حمایت چندانی از ما صورت نگرفته است، بیان کرد: مؤسسات قرآنی نیاز به حمایت بیشتر برای توسعه فعالیت‌های خود دارند این حمات باید از سوی ارگان‌های ذیربط و خیرین قرآنی صورت می‌گیرد.
حسین‌پناهی از برگزاری مسابقات قرآنی رشته حفظ طی هفته گذشته خبر داد و یادآور شد: به تمامی شرکت‌کنندگان خردسال این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود و در رشته های پنج، 10 و 15 جزء نفرات اول تا سوم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

captcha