راه‌اندازی مركز قرآنی در تمام بقاع متبركه فارس
کد خبر: 3729783
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
موسوی خبر داد:

راه‌اندازی مركز قرآنی در تمام بقاع متبركه فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از راه‌اندازی مراكز قرآنی در تمام بقاع متبركه این استان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت تبدیل بقاع به قطب فرهنگی خبر داد.

راه‌اندازی مركز قرآنی در تمام بقاع متبركه فارس

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس شب گذشته، 22 تیرماه در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف این استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تبدیل بقاع متبركه به قطب فرهنگی گفت: جهت تحقق منویات معظم‌له ما در تمام بقاع متبركه فارس مركز قرآنی راه‌اندازی كرده‌ایم.
وی با بیان اینكه اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس گام‌های بلندی را در خصوص فعالیت‌های قرآنی برداشته است، تشكیل اداره امور قرآنی و همچنین برپایی هرچه باشكوه‌تر مسابقات قرآن و تلاش جهت ارتقای سطح كمی و كیفی مسابقات و متسابقان از جمله تلاش‌های این اداره‌كل برشمرد.

مسابقات قرآن بهانه‌ای برای نزدیك شدن به حقیقت آن است
موسوی به برگزاری این مسابقات نیز اشاره كرد و گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند این مسابقات و جلسات بهانه‌ای برای مطرح شدن قرآن و نزدیك شدن به حقیقت آن است.
مدیركل اوقاف فارس در پایان گفت: در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان فارس 970 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی به رشته‌های آوایی و معارفی به رقابت پرداختند كه نفرات برتر هر رشته و هر گروه به مرحله كشوری مسابقات راه پیدا خواهند كرد.
انتهای پیام

captcha