رشد استقبال متقاضیان ثبت‌نام حوزه تاکستان نسبت به سنوات گذشته
کد خبر: 3729791
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خبر داد:

رشد استقبال متقاضیان ثبت‌نام حوزه تاکستان نسبت به سنوات گذشته

گروه معارف- مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: استقبال متقاضیان برای ثبت‌نام در این حوزه نسبت به سنوات قبل نیز بیشترین رشد را داشته است که نشان از آن دارد این اتفاق شوم باعث رشد تعالی شده و توانسته است برعکس اهداف شوم ولایت ستیزان پیامدهای امیدوارکننده‌ای را بین مردم تزریق اشاعه دهد.

رشد استقبال متقاضیان ثبت‌نام حوزه تاکستان نسبت به سنوات گذشته

حجت‌الاسلام علی بخشی مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قزوین، با اشاره به حمله اغتشاش‌گران فریب‌خورده منافقین و دشمنان خارجی به حوزه علمیه این شهر در دی‌ماه سال گذشته اظهار کرد: با جود نابسامانی‌ها و خرابی صددرصدی ساختمان مرکز، به فاصلهٔ تنها یک روز بلافاصله کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌ها در سالن اجتماعات و حجره‌های سوخته برگزار شد و هیچ وقفه‌ای در کار و رسالت ما که همان تربیت شاگردانی شایسته، مبلغانی درخور تقدیر و محققانی وارسته است، ایجاد نشد.
وی بیان کرد: خوشبختانه استقبال متقاضیان برای ثبت‌نام در این حوزه نسبت به سنوات قبل نیز بیشترین رشد را داشته است که نشان از آن دارد این اتفاق شوم باعث رشد تعالی شده و توانسته است برعکس اهداف شوم ولایت ستیزان پیامدهای امیدوارکننده‌ای را بین مردم تزریق اشاعه دهد.
مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: بررسی نتایج امتحانات شاگردان حوزه علمیه بعد از اعتراضات دی‌ماه حاکی از آن است که طلاب نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند که قطعاً این نتایج یاسی را در دل بدخواهان ایجاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: حوزه علمیه به‌عنوان یک مرکز حقوقی هیچ‌گونه شکایتی را به دادستانی نداشته بلکه دادستان شهرستان به‌عنوان مدعی‌العموم پیگیر این پرونده قضایی شده است.
حجت‌الاسلام بخشی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و ترویج ولایتمداری دینی با اهدا نذورات و کمک‌های غیر نقدی در بازسازی این مرکز آموزشی-مذهبی سهم به سزایی را داشته باشند.
انتهای پیام

captcha