صدور انقلاب اسلامی با پرچم حجاب در جهان
کد خبر: 3729793
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
طی اطلاعیه‌ای عنوان شد؛

صدور انقلاب اسلامی با پرچم حجاب در جهان

کانون خبرنگاران نبأ ــ غرب بیش از آنکه بخواهد با حجاب بستیزد، از حجاب می‌هراسد و این خود نشانگر این است که انقلاب اسلامی با پرچم حجاب در جهان صادر شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همزمان با هفته عفاف و حجاب، حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه بسیج قرچک اطلاعیه‌ای در این خصوص بیان کرد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
سال ۱۳۴۱ ملت ایران در پی قانون کشف حجاب توسط رژیم طاغوت رضاخان، این طرح خفت‌بار را برنتابیده و در مقابل جریان فساد و ولنگاری، ایستادگی و مقاومت کردند، از این رو ۲۱ تیر ماه به یاد جانفشانی‌های آن مدافعان حریم عفاف در مقابل مسجد گوهرشاد به عنوان روز ملی عفاف و حجاب نهادینه شد.
امروز نیز لازم است نسبت به جریان فساد و بی‌اخلاقی‌ها و سیل خانمان‌سوز فرهنگ برهنگی و بی‌عفتی، که می‌رود تا دامان همه را آلوده سازد و دستورات خدا را به سخره گیرد بیشتر احساس مسئولیت کنیم، پس بیایید برای خدا به‌پا خیزیم و برای جامعه خود اقدامی جدی و بازدارنده انجام دهیم تا غضب خداوند را از خود دور کنیم.
امروز عفاف و حجاب یک مسئله صد‌در‌صد اجتماعی، فراجنسیتی و بسیار فراتر از یک رفتار دینی و مذهبی است.
عرصه عفاف و حجاب بیش از قانون و بودجه و ساختار رسمی، نیازمند ساختارهایی برآمده از بطن مردم انقلابی، معتقد و دغدغه‌مند است.
غرب چیزی فراتر از یک رفتار دینی از حجاب به مشامش می‌رسد و موضوع عفاف و حجاب همواره تهدیدی برای دشمن بوده است، در واقع غرب بیش از آنکه بخواهد با حجاب بستیزد، از حجاب می‌هراسد و این خود نشانگر این است که انقلاب اسلامی با پرچم حجاب در جهان صادر شده است.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha