مدیران مؤسسات قرآنی در انتخاب مربی دقت کنند
کد خبر: 3729800
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

مدیران مؤسسات قرآنی در انتخاب مربی دقت کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد البرز با بیان اینکه ارشاد در انتخاب مربیان قرآنی دخیل نیست، گفت: مدیران مؤسسه‌های قرآنی موظف به بررسی میزان تخصص، تجربه و سلامت مربیانی هستند که در آموزش به کار می‌گیرند.

مدیران موسسات قرآنی باید در انتخاب مربی دقت کنند

علیرضا عسگری در گفت وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به نظارت دقیق بر عملکرد موسسات قرآنی استان، اظهارکرد: تیم نظارتی مشترک با سازمان تبلیغات اسلامی کمیت و کیفیت فعالیت موسسات قرآنی را از طریق بازدیدهای سرزده رصد می‌کند و درصورت مشاهده تخلف اخطارهای لازم را ابلاغ و در صورت عدم توجه نسبت به تعطیل کردن موسسه اقدام می‌کند.
وی با اشاره به رفتار نامناسب و غیراخلاقی برخی مربیان قرآنی و تجربیات تلخ برخی قرآن‌آموزان و نحوه نظارت بر سلامت مربیان قرآنی، بیان کرد: ارشاد در انتخاب مربیان دخیل نیست به همین دلیل مدیر موسسه خود موظف به بررسی میزان تخصص، تجربه و سلامت مربیانی است که در آموزش به کار می‌گیرد.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه سیاست ارشاد کیفی سازی فعالیت‌های موسسات قرآنی است، گفت: کیفی سازی فعالیت‌ها و جذاب کردن مفاد آموزشی مهم‌ترین روش برای جذب افراد در گروه‌های سنی مختلف به سمت موسسات قرآنی است.
عسگری تاکید کرد: دیگر دوران کمیت و تعدد برنامه‌ها به پایان رسیده و مدیران موسسات قرآنی باید به فکر راه‌های جدیدی برای جذب و نگهداری قرآن آموزان در گروه‌های سنی مختلف باشند.
انتهای پیام./

captcha