مقاومت ملی؛ رویکرد اصلی در جنگ اقتصادی امروز
کد خبر: 3729827
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

مقاومت ملی؛ رویکرد اصلی در جنگ اقتصادی امروز

گروه اجتماعی - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مقاومت ملی، رویکرد اصلی در جنگ اقتصادی امروز است، گفت: تجربه جنگ اقتصادی را قبل از برجام در ایران و نیز تجربه جنگ تحمیلی و مدیریت شرایط اقتصادی آن را داریم.

مقاومت ملی، رویکرد اصلی در جنگ اقتصادی امروز است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور صبح امروز در اولین یادواره عملیات لیله القدر که در محل سالن امام علی ارومیه برگزار شد، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، بیان کرد: حرکت در سایه رهبری در این جنگ اقتصادی و و حدت نیروهای داخلی و مقاومت ملی ما را در این جنگ پیروز خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مرحوم شیخ غلامرضا حسنی نقش مهمی در مبازرات رزمندگان با ضد انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای این عملیات اقدامی ارزنده بوده و هدف از این عملیات کنترل و گرفتن تسلط ضد انقلاب بر بخشی از منطقه ارومیه بود.
جلالی افزود: چند نوع عملیات در منطقه آذربایجان غربی در نبرد با دشمن و ضدانقلاب صورت گرفت که عملیات لیله القدر در جنوب و شمال سرو و حسنلو و بخشی از سلماس با سه گردان انجام شد و این عملیات به مدت ۷ شبانه روز طول کشید و 400 نفر از حزب دمکرات در این عملیات اسیر شدند.
وی تصریح کرد: از دستاوردهای منطقه ای این عملیات، آزاد سازی بخشی از خاک ارومیه از دست ضد انقلاب و تامین امنیت پایدار و توسعه امنیت افزا بود و از سختی های این عملیات نیز وجود و نفوذ عناصر ضد انقلاب در بین مردم و عدم استفاده نیروها از سلاح های سنگین بود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه یکپارچگی و وحدت عمل نیروهای مختلف ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از نقاط قوت عملیات لیله القدر و پیروزی آن بود، اظهار کرد: مبارزه با تکفیری های آمریکایی و صعودی ها در عراق و سوریه از شیوه عملیات لیله القدر و بسیج مردمی برگرفته شد.
انتهای پیام

captcha