مسابقات قرآن «ترنم وحی» شهریورماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3729839
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

مسابقات قرآن «ترنم وحی» شهریورماه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مهد قرآنی استان زنجان گفت: مسابقات قرآن ترنم وحی در رشته‌های حفظ کل، ترجمه، تدبر و مفاهیم قرآن مابین حفاظ قرآن سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن «ترنم وحی» شهریورماه برگزار می‌شودپرویز حاجی حسنی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مسابقات ترنم وحی همه ساله به مناسبت سالروز تأسیس مهد قرآن در یکی از شهرستان‌های سطح کشور برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این مسابقات از 13 شهریور آغاز می‌شود و تا 17 شهریور ادامه دارد بیان کرد: امسال میزبانی این رقابت‌ها به عهده مشهد مقدس است.
 
مدیر مهد قرآنی استان زنجان خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن ترنم وحی در رشته‌های حفظ کل، ترجمه، تدبر و مفاهیم قرآن مابین حفاظ کل قرآن سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به ثبت‌نام 36 نفر برای شرکت در مسابقات قرآن ترنم وحی عنوان کرد: 25 مرداد ماه آزمون مجددی برای مشخص شدن تعداد نهایی شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها برگزاری می‌شود.
 
حاجی‌حسنی یادآور شد: سال گذشته 16 نفر از استان زنجان در این مسابقات حضور یافتند که استان زنجان با کسب 5 نشان طلا، عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد.
 
این مسئول به برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن اشاره کرد و گفت: این دوره به شیوه نموداری، تصویری، القای مفاهیم و معنآهنگ توسط حسین آمنا، یکی از اساتید برجسته کشوری از مشهد مقدس با اعطای گواهینامه رسمی و معتبر تدارک دیده شده است.
 
مدیر مهد قرآنی استان زنجان ادامه داد: دوره مربیگری پیش‌دبستانی و کودک‌یاری از دیگر برنامه‌هاست و علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به آدرس زنجان، سبزه‌میدان، کوچه‌ سید فتح‌الله، موسسه فرهنگی مشکات مراجعه و یا با شماره ۰۲۴۳۳۳۶۲۸۲۴ تماس حاصل کنند.
 
 
انتهای پیام
captcha