مراقب ترفند دشمن در ایجاد فاصله بین بانوان و تعالیم اسلام باشیم
کد خبر: 3729901
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گزمه:

مراقب ترفند دشمن در ایجاد فاصله بین بانوان و تعالیم اسلام باشیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه هیرمند گفت: دشمن ما امروز درصدد دور کردن دختران محجبه و مسلمان جامعه اسلامی از مساجد و تلاوت قرآن و به‌دنبال سرگرم گردن آنها با هنرپیشه‌های خارجی و فضای مجازی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند، 22 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت(س) به تمامی دختران و بانوان محجبه، گفت: از تمامی دختران و نوباوگان جامعه اسلامی می‌خواهیم حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه هیرمند به ترفندهای دشمن در راستای ایجاد فاصله بین بانوان جامعه و تعالیم عالیه اسلام پرداخت و افزود: دشمن ما امروز درصدد دور کردن دختران محجبه و مسلمان جامعه اسلامی از مساجد و تلاوت قرآن و به‌دنبال سرگرم گردن آنها با هنرپیشه‌های خارجی و فضای مجازی است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس نهاد انقلامی شورای نگهبان، اظهار کرد: این نهاد اسلامی برگرفته از ذهن پاک معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همه یاران اوست؛ ایشان برای حفظ و بقای انقلاب اسلامی، نهادهای مختلفی را پایه‌گذاری و تقدیم جامعه اسلامی ایران کرد.

حجت‌الاسلام گزمه بیان کرد: یکی از این نهادهای انقلابی، شورای نگهبان است که وظیفه این نهاد انقلابی و اسلامی نظارت بر کار مجلس و نمایندگان و حراست و حفاظت از اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی تصریح کرد: متأسفانه امروزه هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه نهادهای انقلابی و اسلامی نظیر شورای نگهبان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در رأس همه بیشترین هجمه به مقام معظم رهبری می‌شود.

امام جمعه هیرمند اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با کشور روسیه به دلیل داشتن اهداف مشترک میان دو کشور در سوریه حضور دارند و نیروهای مستشاری ایران به درخواست کشور روسیه در خاک سوریه حضور پیدا نکردند بلکه به درخواست مردم و دولت سوریه آنجا هستند و خواهند بود.

وی گفت: اما کشورهای غربی و در رأس همه آنها آمریکا و اسرائیل قصد دارند که میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه اختلاف بیندازند تا به خواسته‌های شوم خود دست پیدا کنند. همین توان و قدرتی که در خارج از کشور وجود دارد اگر در درون کشور وجود داشته باشد قطعا بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد، امیدواریم که مسئولان دولتی مشکل نوسانات بازار ارز و گرانی سکه‌ها و اجناس داخلی را حل کنند تا بیشتر از این مردم در مضیقه نباشند.

امام جمعه شهرستان هیرمند اظهار کرد: ضمن تشکر از وزیر محترم کشور به جهت حضور در سیستان و مشاهده آلام و گرفتاری‌های مردمان این سامان، امیدواریم که این حضور فقط صرف بازدید باشد و رساندن مشکلات و کمبودهای این مردم مرزنشین به ریاست جمهور و اقدام عاجل و بایسته جهت رفع مشکلات خواسته اصلی مردم است.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha