98 درصد جامعه خراسان جنوبی تحت پوشش غربالگری قرار گرفته‎اند
کد خبر: 3729916
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

98 درصد جامعه خراسان جنوبی تحت پوشش غربالگری قرار گرفته‎اند

گروه اجتماعی- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها طرح غربالگری ناشنوایی و نابینایی را اجرا کرده و ۹۸ درصد جامعه هدف را تحت پوشش قرار دادیم .

98 درصد جامعه خراسان جنوبی تحت پوشش غربالگری قرار گرفته‎اند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، علی عرب نژاد، امروز 23 تیرماه، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال گذشته به ۱۰۲ هزار نفر خدمت داده شده که بخشی از خدمات عام و بخشی از خدمات خاص و ویژه مستمری بگیران است.

وی بیان کرد: در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها طرح غربالگری ناشنوایی و نابینایی را اجرا کرده و ۹۸ درصد جامعه هدف را تحت پوشش قرار دادیم .

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح غربالگری اضطراب در خراسان جنوبی تصریح کرد: شبانه روزی کردن اورژانس اجتماعی از دیگر برنامه های اجرا شده در سال گذشته بود .

عرب نژاد ادامه داد: در پایان سال گذشته ۱۷۶ معتاد بهبود یافته در خراسان جنوبی داشتیم که دوره مهارت‌های توانمندسازی و مهارت های حرفه ای را گذرانده‌اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در صورت سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور در هفته بهزیستی شاهد افتتاح ۱۶۰ مسکن خانواده های تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی خواهیم بود .

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر معلولین در سال گذشته و جشنواره هنرهای تجسمی خراسان جنوبی یادآور شد: این جشنواره ها زمینه آشنایی بیشتر سایر هموطنان با خراسان جنوبی، رونق اقتصادی بازار استان و افزایش توانایی معلولان را فراهم می کند .

انتهای پیام

captcha