توزیع کتاب‌های هشتمین جشنواره حدیث در سطح یگان‌های ارتش
کد خبر: 3729941
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

توزیع کتاب‌های هشتمین جشنواره حدیث در سطح یگان‌های ارتش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کتاب‌های هشتمین جشنواره حدیث طی تعامل با دارالحدیث قم چاپ و بین یگان‌ها توزیع شد.

سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: فصل نوین و جدید فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی با مبحث عترت گره خورده است. همانطور که اداره‌کل قرآن، عترت و نماز ارتش، قرآن را نصب‌العین خود قرار داده است، در کنار آن توجه به حدیث و اهل‌بیت(ع) نیز مورد توجه قرار داده است.
وی ادامه داد: لذا به منظور برپایی هشتمین جشنواره حدیث آجا، توانستیم کتاب‌های فاخر حدیث را در سه جلد مختص به سه گروه مختلف مخاطبان چون کارکنان، همسران و فرزندان در ارتش تهیه و تنظیم و به چاپ برسانیم.
میدانی با اشاره به اینکه کتاب فوق با همکاری دارالحدیث قم چاپ شده است، عنوان کرد: تاکنون 12 هزار جلد در قالب سه گروه در تیراژ چهارهزار عددی از این کتاب با مباحث و موضوعات مورد نیاز کارکنان پایور و وظیفه، بانوان شاغل و همسران و فرزندان نوجوان و جوان چاپ شده است.
وی با تأکید بر اینکه در کتاب‌های فوق بحث‌های نیاز روز جامعه همراه با مباحث خداشناسی و توحید مدنظر قرار گرفته شده است، ادامه داد: این کتاب‌ها در یگان‌های ادارات نیروی زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا توزیع شده است و مرحله مقدماتی آن در مهرماه و مرحله نهایی نیز در آذرماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha