اسلام تربیت نسل‌های آینده و انسان‌سازی را به زن واگذار کرده ‌است
کد خبر: 3729957
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

اسلام تربیت نسل‌های آینده و انسان‌سازی را به زن واگذار کرده ‌است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: در فرهنگ غرب، نگاه به زن نگاهی ابزاری است و زنان را برای تبلیغ کالاها و تأمین منافع ملی می‌خواهند اما در اسلام زن جایگاهی بالاتر دارد و آن تربیت نسل‌های آینده، انسان‌سازی را به زن واگذار کرده‌اند.

اسلام تربیت نسل‌های آینده و انسان‌سازی را به زن واگذار کرده ‌است

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرمانده سپاه ناحیه سنندج امروز، 23 تیرماه در همایش «حافظان حریم خانواده» در مجتمع امام خمینی(ره)، اظهار کرد: حجاب در اسلام برخلاف سایر ادیان همچون یهودیت که نشانه تجمل‌گرایی است، نشانه تقوا، پاکدامنی و خدا ترسی زن مسلمان است.
وی افزود: در فرهنگ غرب، نگاه به زن نگاهی ابزاری است و زنان برای تبلیغ کالاها و تأمین منافع ملی می‌خواهند اما در اسلام زن جایگاهی بالاتر دارد و آن تربیت نسل‌های آینده و انسان‌سازی را به زن واگذار کرده‌ است.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج با اشاره به اهمیت و نقش حجاب در جامعه، بیان کرد: حجاب در اسلام مصونیت و راه جلوگیری از بردگی است.
وی با اشاره به اینکه امروزه بیشترین تهاجم فرهنگی و هجمه‌های دشمنان در مقابل زنان است، عنوان کرد: زنان جامعه باید در برابر این هجمه‌ها هوشیار باشند.
عسکری تأکید کرد: اگر زنی پاکدامن نباشد نمی‌تواند بزرگانی چون حضرت امام و شهدا تربیت کرده و بر جامعه اثر بگذارد و این مهم را باید مورد توجه قرار دهیم که بزرگانی چون شهید مطهری، چمران و بهشتی‌ها، از دامن زنان پاکدامن تربیت شده‌‌اند.
وی یادآور شد: دشمنان عقبه زنان ایرانی را مدنظر قرار داده و در پی آلوده کردن آن هستند چراکه اگر زنی که در مشکلات گرفتار نمی‌‌تواند مردانی در تراز انقلاب تربیت کنند و این خواسته اصلی دشمنان است که باید از آن پیشگیری کرد.
انتهای پیام

captcha