آژانس تاکسی تلفنی در سنندج مروج کتاب‌خوانی شد
کد خبر: 3729963
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

آژانس تاکسی تلفنی در سنندج مروج کتاب‌خوانی شد

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با حضور در آژانس تاکسی تلفنی شکوه آبیدر سنندج از بانیان اقدام به ترویج فرهنگ کتابخوانی تقدیر به عمل آورد.

آژانس تاکسی تلفنی در سنندج مروج کتاب‌خوانی شد

به گزارش ایکنا از کردستان؛ اسماعیل احمدی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان امروز، 23 تیرماه با حضور در آژانس تاکسی تلفنی شکوه آبیدر سنندج که با دایرکردن قفسه ویژه کتابخوانی، مشتریان خود را به مطالعه دعوت می‌کرد، اظهار کرد: این اقدام بسیار جالب توجه در عین حال اثرگذار است و می‌تواند الگویی برای سایر اصناف باشد که با مردم ارتباط مستقیم دارند.
وی با اشاره به اهمیت تاکسی تلفنی‌ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: آژانس‌های تاکسی تلفنی به واسطه ارتباطی که با مردم دارند می‌توانند با اقدامات سازنده در جهت‌دهی افکار عمومی نقش بسزایی داشته باشند و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از این مقوله‌هاست.
احمدی با تأکید بر امر نهادینه سازی فرهنگ مطالعه عنوان کرد: همگان می‌توانند با اقدامات مفید و سازنده به ارتقای سطح آگاهی و بصیرت و در نهایت سعادتمندی در جامعه کمک کنند.
وی با اعلام اینکه کتابخانه‌های عمومی از اشخاص حقیقی و حقوقی مروج کتاب‌خوانی حمایت می‌کند، بیان کرد: مقوله کتاب بسیار ارزشمند و اثرگذار است و جامعه را به سمت و سوی روشنی و سعادت هدایت می‌کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با بیان اینکه نمونه‌هایی از این دست در استان کردستان به وفور یافت می‌شوند، عنوان کرد: این اداره تاکنون از برخی مکان هایی که به این مقوله توجه نشان داده اند و در راستای ترویج مطالعه گام برمی دارند تقدیر کرده است .
وی در پایان یادآورشد: آزمایشگاه راژه سنندج، آرایشگاه آرومد سنندج، یک واحد نانوایی در مریوان و همچنین این آژانس تاکسی تلفنی از جمله مواردی هستند که در یک سال گذشته از آن ها تقدیر شده است .
انتهای پیام

captcha