رویای قرآنی شدن همدان در گرو عمل به آموز‌های قرآن است
کد خبر: 3729985
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

رویای قرآنی شدن همدان در گرو عمل به آموز‌های قرآن است

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: رویای شهر قرآنی و شهروندان قرآنی مبنی بر عمل به آموزه‌های قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی است.

رویای قرآنی شدن همدان در گرو عمل به آموز‌های قرآن است

به گزارش ایکنا از همدان، عباس صوفی، شهردار همدان، شنبه 23 تیر ماه در آئین اختتامیه محفل انس با قرآن اظهار کرد: مجموعه شهرداری توانسته با بزرگان قرآن و فرهنگ این شهر فعالیت‌های مهمی در جهت تبدیل شدن این مجموعه از عنوان خدماتی به اجتماعی موفق ظاهر شود.

وی افزود: این مجموعه با کمک شهروندان در حوزه‌های مختلف موفق به انجام اقدامات فرهنگی  مهمی همچون نشست‌های قرآنی در 8 نقطه از شهر در ماه مبارک رمضان شده است، همچنین برگزاری نماز جماعت در 23 نقطه از شهر از دیگر اقدامات این مجموعه است.

سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این مراسم گفت: رویا شهر قرآنی و شهروندان قرآنی مبنی بر عمل به آموزه‌های قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: اگر بتوان شاخص‌های مطرح توسط مقام معظم رهبری که در قرآن نیز ذکر شده است در شهر همدان اجرا کرد به سمت شهر قرآنی پیش خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: آنچه که مجموعه‌های تحت امر شهرداری به دنبال آن هستند، رسیدن به سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که تأکیدات شهردار نیز آموزش‌های شهروندی بر محور آموزه‌های قرآنی است.

خوشبخت ادامه داد: 7 سالی است که در شهر همدان مراسم جزء خوانی قرآن برگزار می‌شود که امید آن است در ایام و فصول مختلف سال نیز، برنامه فرهنگ سرا‌ها، تالار قرآن و مجموعه‌های تحت پوشش این مجموعه، برنامه‌های قرآنی و فرهنگی باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه فعالیت فرهنگ سرا‌ها رایگان است گفت: این مجموعه آمادگی 100 درصد برای مشارکت با نهاد‌های قرآنی و فعالان قرآنی را دارد تا در آینده ای نزدیک شاهد شهری قرآنی باشیم.

انتهای پیام

captcha