ساخت یک باب مدرسه با مشارکت خیر دهدشتی
کد خبر: 3730128
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

ساخت یک باب مدرسه با مشارکت خیر دهدشتی

گروه اجتماعی ـ با مشارکت خانواده فرهنگی ساخت فضای آموزشی در روستای کلایه دهدشت آغاز شد.

ساخت یک باب مدرسه با مشارکت خیر دهدشتی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، جهان مهرابی، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان امروز، 24 تیرماه در آیین آغاز ساخت این مدرسه گفت: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع ودر ۳ کلاس درس ساخته می‌شود.
وی افزود: برای تکمیل این مدرسه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است که ۳ میلیارد آن از سوی خانواده فرهنگی مرحوم علی ضامن پیمان اهدا شد.
همچنین، اردشیر یاری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز گفت: این اقدام زیباترین جلوه ایثار از خانواده یک معلم در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان است و همه باید قدردان خانواده آن‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های خیران مدرسه ساز به طور مستمر ادامه دارد، افزود: تاکنون خیران مدرسه ساز بیش از هزار و ۴۰۰ کلاس درس در استان ساخته‌اند.
همچنین، عدل هاشمی‌پور، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده درمجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: اقدام ارزشمند و خیرخواهانه خانواده مرحوم پیمان الگویی از نیکی به همنوعان ومعامله با خدا است.
وی بیان کرد: این اقدام، خدمات ارزشمند یک معلم را ماندگار کرد و زیباترین درس را به جامعه آموخت.
بنابراین گزارش، همچنین، پدر مرحوم پیمان در این مراسم با بیان اینکه فرزندم از معلمان آموزش وپرورش بود که در حادثه‌ای به دیار باقی شتافت، گفت: با تصمیم خانواده دیه آن مرحوم را برای ساخت مدرسه و خدمت به تعلیم وتربیت اهدا کردیم.
انتهای پیام

captcha