اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3730144
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
به‌مناسبت دهه کرامت؛

اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه کرامت و به نیت بزرگداشت میلاد کریمه اهل بیت(ع)، 800 سری جهیزیه به نوعروسان مددجو و خانوارهای نیازمند اهدا می‌شود.

اهدای 800 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سیستان و بلوچستان

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: همزمان با دهه کرامت و به نیت بزرگداشت میلاد کریمه اهل بیت(ع)، 800 سری جهیزیه به نوعروسان مددجو و خانوارهای نیازمند اهدا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این ایام با همکاری حوزه مسکن و ساختمان این نهاد، تمام منازل مددجویی در سطح استان که آماده بهره برداری بوده افتتاح می‌شود، افزود: امسال در دهه کرامت برنامه‌ریزی لازم توسط حوزه فرهنگی این نهاد در زمینه برگزاری اردوی زیارتی دختران مددجو صورت خواهد گرفت.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه نمایشگاه خودکفایی مددجویان نیز در دهه کرامت برگزار می‌شود، ادامه داد: توزیع هزار بسته سبدغذایی، برگزاری جشن رضوی، برپایی سفره‌ کریمانه با هدف اطعام مددجویان و استقرار میز خدمت از دیگر اقدامات است.
وی اظهار کرد: تمام ادارات کمیته امداد شهرستان‌های مختلف استان ضمن بهره‌مندی از حضور مسئولان کشوری و مذهبی حاضر در شهرستان، جشن‌های رضوی و دهه کرامت خود را در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌کنند.
عبادی بیان کرد: تجلیل از دختران نمونه تحت حمایت در عرصه‌های مختلف و جشنواره کتابخوانی رضوی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت است.

انتهای پیام

captcha