اعلام برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 3730159
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

اعلام برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسجد مقدس جمکران برنامه‌های هفتگی خود را در روزهای سه‌شنبه، پنج شنبه و جمعه پیش رو اعلام کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه پیش رو به شرح ذیل اعلام شد:

سه‌شنبه، 26 تیرماه قبل از نماز مغرب به ساعت 18:30 جلسه عمومی اموزش قر‌آن برگزار می‌شود.
بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم مناجات‌خوانی «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین یزدی برپا ‌می‌شود و بعد از آن عباس حیدرزاده به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.
روز پنج‌شنبه، 28 تیرماه نیز قبل از نماز مغرب و عشاء در ساعت 18:30 جلسه آموزش عمومی قرآن برگزار می‌شود و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم منا‌جات‌ «کمیل عارفانه» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوشقانیان و نوای اسلام میرزایی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، جمعه، 29 تیرماه مراسم دعای عهد در ساعت 5:15 و مناجات‌خوانی «ندبه انتظار» در ساعت 5:45 برگزار می‌شود که با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موسوی مطلق و مدیحه‌سرایی رضا عاصی ادامه پیدا می‌کند.
همچنین در این روز قبل از غروب آفتاب، زیارت‌نامه‌خوانی آل یاسین به همت واحد برگزاری برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران اقامه می‌‌شود.
لازم به ذکر است، این مسجد مقدس در سایر روزهای هفته نیز به ارائه خدمات فرهنگی مختلفی از قبیل: بیان احکام بین نمازها و پاسخ‌گویی به شبهات اعتقادی در زوهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 16 الی 3 بامداد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت بیان معارف مهدوی در صحن رسول الله‌(ص) و ارائه خدمات فرهنگی و هنری به کودکان 5 تا 9 سال در مرکز فرهنگی گل نرگس در صحن حضرت خضر(ع) می‌پردازد.
همچنین ویژه‌برنامه جوانه‌های انتظار ویژه کودکان 9 تا 12 سال، کرسی امام‌شناسی شامل سلسه مباحث معرفت‌افزایی اعتقادی و امام‌شناسی، شب‌های جمعه و جمعه شب‌ها در شبستان کربلا، مسجد امام علی(ع) و مسجد حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه‌های هفتگی در حال اجرا در مسجد جمکران است.
بر اساس این گزارش، مسجد مقدس جمکران با ارائه خدمات قرآنی از قبیل نمایشگاه‌های قرآن، فقه و زندگی، ختم‌های حضوری و غیر حضوری قرآن کریم، مشاوره حفظ و تصحیح قرائت نماز، برگزاری مسابقات قرآنی و کارگاه‌های آموزشی قرآن در شبستان قرآنی واقع در صحن جامع امام مهدی(عج) نیز پذیرای خیل زائران مهدوی است.

captcha