طرح تربیت داور مسابقات قرآن استانی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3730170
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

طرح تربیت داور مسابقات قرآن استانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری طرح تربیت داور مسابقات استانی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ در کرمانشاه خبر داد.

طرح تربیت داور مسابقات قرآن استانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری طرح تربیت داور مسابقات قرآن استانی در کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: برگزاری طرح یاد شده ویژه رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ خواهد بود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم از مهرماه سال‌جاری و باتوجه به مجوزی که از سوی سازمان دارالقرآن کشور اخذ شده است در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: این دوره قبلاً به صورت کشوری و باحضور تعداد محدودی برگزار می‌شد که در راستای تربیت داوران متخصص و به منظور ساماندهی داور و اعطای مدرک رسمی این دوره به صورت استانی برگزار خواهد شد.
وی گفت: مدیران مؤسساتی که قصد دارند در این طرح شرکت کنند باید آمادگی خود را به اداره امور قرآنی اعلام کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه شرایط حضور در این دوره را تسلط به قرائت تخصصی قرآن، حافظ کل برای داوران حفظ، داشتن حداقل 25 و حداکثر 50 سال سن و قبولی در آزمون ورودی اعلام کرد.
حجت‌الاسلام محمدی افزود: از این پس دوره‌های تخصصی با توجه به دستور سازمان با همکاری مؤسسات قرآنی با اداره امور قرآنی استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: علاقمندان حضور در طرح تربیت داور مسابقات قرآن استانی پس از ثبت‌نام باحضور در آزمون ورودی کتبی و شفاهی در صورت پذیرفه شدن می‌توانند در دوره شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در آزمون ورودی و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات امور قرآنی مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha