پوشش بیمه‌ای ۲۳ هزار خانوار روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3730201
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

پوشش بیمه‌ای ۲۳ هزار خانوار روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۳ هزار خانوار بیمه شده صندوق روستایی و عشایری در استان وجود دارد که ۳۵۴ خانوار از این بیمه شدگان در حال حاضر مستمری بگیر صندوق هستند.

پوشش بیمه‌ای 23 هزار خانوار روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد

عیسی کریمی، رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این صندوق در سال 83 فعالیت خود را در راستای رفاه اجتماعی جامعه بزرگ کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطح استان آغاز کرده است.
وی افزود: علاوه بر روستاها و مناطق عشایری ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر شهرستان کهگیلویه شامل سوق، قلعه‌رئیسی و دیشموک نیز می‌توانند در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر عضویت داشته باشند.
رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیمه 1000 نفر از ابتدای سال‌جاری تاکنون، اضافه کرد: برنامه داریم این تعداد تا پایان سال به 6 هزار نفر نیز برسد.
کریمی شروع بازنشستگی 69 سال سن با 11 سال بیمه، بیمه فراگیر مشاغل روستایی و عشایری، پرداخت مستمری بیمه شدگان کمیته امداد مشمول صندوق، ترویج فرهنگ بیمه‌ای و ورزش‌های همگانی و پیاده‌روی و استقرار 32 کارگزاری صندوق در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و ادارات امور عشایر و نصب تابلوهای آنها را از برنامه‌های در دست اقدام این حوزه اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha