عضو فراکسیون قرآن عترت مجلس از مهد قرآن خوی بازدید کرد
کد خبر: 3730204
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

عضو فراکسیون قرآن عترت مجلس از مهد قرآن خوی بازدید کرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ سیدتقی کبیری، نماینده مردم شهرستان خوی در مجلس و عضو فراکسیون قرآن و عترت ضمن بازدید از مهد قرآن این شهر در جریان عملکرد و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مرکز قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ سیدتقی کبیری، نماینده مردم شهرستان خوی در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون قرآن و عترت ضمن بازدید از مهد قرآن این شهر در جریان عملکرد و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید حجت‌الاسلام محمدحسن فیضی، مدیر مهد قرآن خوی با اشاره به برنامه‌های آموزشی قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای همه مقاطع سنی و مخاطبان، حمایت جدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه فراکسیون قرآن وعترت از مراکز و مؤسسات آموزش قرآنی مردم نهاد را خواستار شد.

بنابر این گزارش، در این دیدار کبیری عضو فراکسیون نمایندگان ولایی و کمیسیون صنایع مجلس نیز با تشکر و قدردانی از تلاش مدیر، اساتید و مربیان مهد قرآن شهرستان خوی، نقش مؤسسات قرآنی مردم نهاد را در ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی بسیار مؤثر دانست و ضرورت حمایت، پشتیبانی و تعیین بودجه اختصاصی از سوی نمایندگان مجلس به ویژه فراکسیون قرآن و عترت برای مراکز قرآنی مردم نهاد در توسعه کمی و کیفی و شکوفایی استعدادهای قرآنی را مورد تأکید قرار داد.

یادآور می‌شود، مهد قرآن شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در سال 1377 تأسیس شده است و طی بیست سال فعالیت به همت خادمان قرآن دیار سهند بیش از 3000 قرآن آموز در سنین مختلف تحت آموزش‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم دوره‌های تربیت معلم قرآن قرار گرفته اند.

ایجاد مهد قرآن شکوفه ها و مدرسه قرآنی با هدف شناسایی و شکوفایی حافظان آینده از دیگر اقدامات مهد قرآن شهرستان خوی است و خانواده‌های علاقمندان می توانند جهت اطلاع از برنامه های مختلف آموزشی به ساختمان مرکزی مهد قرآن شهرستان خوی واقع در خیابان جانبازان جنب مسجد امام علی(ع) مراجعه و یا شماره 36330888 تماس بگیرند.

بنابراین گزارش؛ سید تقی کبیری از مدیران پرتلاش مهد قرآن شهرستان خوی بوده اند که حدود یک دهه در رأس مدیریت قرآنی خویش، منشأ اثرات و برکات زیادی در این زمینه بوده اند.

انتهای پیام

captcha