کاروان پیاده‌روی «عاشقان حرم رضوی» ازبجنورد راهی مشهد می‌شود
کد خبر: 3730210
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

کاروان پیاده‌روی «عاشقان حرم رضوی» ازبجنورد راهی مشهد می‌شود

گروه فرهنگی - همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد امام رضا (ع) کاروان پیاده روی «عاشقان حرم رضوی» به همت کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم(ص) بجنورد راهی مشهد مقدس می‌شود.

کاروان پیاده روی عاشقان حرم رضوی راهی مشهد مقدس می‌شود

به گزارش ایکنا ازخراسان شمالی، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی حاتمی، مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) شهرستان بجنورد اظهارکرد: امسال برای بیست و چهارمین دوره به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) کاروان پیاده روی «عاشقان حرم رضوی» راهی مشهد مقدس می‌شود.
وی با بیلان اینکه ظرفیت این کاروان ١٢٠ زائربوده و تاکنون حدود ١٠٠ مشتاق اهل بیت (ع) برای حضور در این برنامه ثبت نام کرده اند،گفت: کاروان پیاده روی حرم رضوی عصر روز دوشنبه 25 تیرماه ساعت ١٥ طی مراسمی از محل امامزاده سیدعباس(ع) به سوی حرم رضوی حرکت می‌کنند.
حاتمی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، ختم قرآن، پرسش و پاسخ، احکام و مداحی را از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول مسیر و در محل استراحتگاه ها عنوان کرد،افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، کاروان پیاده همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) به مشهد مقدس خواهد رسید.
مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه این برنامه، یک برنامه فرهنگی و در راستای تبیین سیره و منش رضوی است، عنوان کرد: از مسئولان انتظار داریم بیشتر ما را حمایت کنند به طور مثال ما برای پشتیبانی به یک وسیله نقلیه احتیاج داریم که با توجه به پیگیری های مکرر، هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

captcha