تجليل از حافظان و مؤسسات برتر آزمون سراسری حفظ قرآن فارس در ايام دهه كرامت
کد خبر: 3730244
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
جلالی خبر داد:

تجليل از حافظان و مؤسسات برتر آزمون سراسری حفظ قرآن فارس در ايام دهه كرامت

گروه فعالیت‌‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم تجلیل از مؤسسات و حافظان برتر این استان در شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم در ایام دهه كرامت خبر داد.

تجليل از حافظان و مؤسسات برتر آزمون سراسری حفظ قرآن فارس در ايام دهه كرامت

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 24 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: همزمان با ایام دهه كرامت مراسم تجلیل از مؤسسات و حافظان برتر این استان در شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون در اسفندماه سال 96 با همكاری مشترك اوقاف و ارشاد اسلامی و با حضور بیش از 17 هزار نفر در استان فارس برگزار شد كه استان فارس توانست در این آزمون رتبه سوم كشوری را كسب كند.
جلالی اظهار كرد: علاوه بر این‌ها استان فارس در این آزمون توانست حائز رتبه نخست كشور را در بحث دریافت نمره 100 در این آزمون كسب كند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: هدایای نفرات برتر شهرستان‌های فارس توسط اداره‌كل ارشاد فارس به حساب آنان واریز شد اما بنا داریم تا نفرات برتر شیراز را در همایش بزرگداشت امامزاده ابراهیم(ع) كه در تاریخ 26 تیرماه جاری برگزار می‌شود، تجلیل كنیم.
وی یادآور شد: در این همایش علاوه بر تجلیل از حافظان برتر این دوره از مسابقات، از مؤسسات و ادارات برتر استان فارس نیز كه بیشترین مشاركت را در برگزاری آزمون داشتند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام

captcha