یازدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3730249
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
صابری:

یازدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان کرمان گفت: یازدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین صابری، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان کرمان دیروز یکشنبه، 24 تیر در نشست خبری گفت: یازدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال برگزار می‌شود.
وی افزود: عمده برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی دهه کرامت در حوزه جوانان است و طرح زیر سایه خورشید آثار فرهنگی و در راستای تقویت بنیه دینی و اجتماعی جوانان داشته است.
صابری تصریح کرد: به دلیل غفلت‌ها در گذشته نتوانسته‌ایم به رسالتمان عمل کنیم و امیدواریم در برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها به علاقه و خواسته جوانان توجه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ابلاغ خود به تولیت آستان قدس فرمودندف آستان قدس باید خدمات خود را به محرومان سراسر کشور برساند، بیان کرد: در این راستا در هر استانی دفتر نمایندگی آستان قدس تأسیس و طرح خادم یاران رضوی دنبال شد.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان کرمان گفت: همه می‌توانند در سامانه طرح خادم یاران رضوی ثبت‌نام کرده و بعد از تایید صلاحیت، در استان محل سکونت خود فعالیت انجام داده و براساس توانایی و حرفه خود به اقشار ضعیف خدمت کنند.
وی با بیان اینکه از شهریورماه ۹۵ قریب به ۹ هزار و ۳۰۰ نفر زائر اولی تا ابتدای ماه مبارک رمضان از استان کرمان به مشهد مقدس اعزام شده اند تصریح کرد: همچنین قریب به ۳۰۰ نفر از بیماران ضایعه نخاعی استان کرمان با همکاری خیران به مشهد اعزام شده‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان کرمان تأکید کرد: امسال هم ۹ هزار و ۳۰۰ نفر سهمیه اعزام زائر اولی به مشهد مقدس داریم.
انتهای پیام

captcha