پیاده‌روی از حرم تا حرم «دختران احمدی»/ برپایی ولادت امام رضا(ع) در 20 بقعه شیراز
کد خبر: 3730252
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
صفری گرائی خبر داد:

پیاده‌روی از حرم تا حرم «دختران احمدی»/ برپایی ولادت امام رضا(ع) در 20 بقعه شیراز

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از برپایی پیاده‌روی حرم تا حرم «دختران احمدی» در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در شیراز خبر داد.

پیاده‌روی از حرم تا حرم «دختران احمدی»/ برپایی ولادت امام رضا(ع) در 20 بقعه شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 24 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه كرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: مراسم اجتماع و پیاده‌روی بانوان و همچنین كاروان دختران احمدی عصر امروز از ساعت 17:30 از محل آرامگاه ام احمد(س) به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به راه خواهد افتاد.
وی با بیان اینكه این برنامه مشترك آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و اداره‌ اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز است، افزود: روز گذشته مراسم غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر حضرت ام احمد(س)، مادر حضرت شاهچرااغ(ع) را برگزار كردیم و امروز نیز پیاده‌روی حرم تا حرم دختران احمدی برگزار خواهد شد.
صفری گرائی اظهار كرد: بعد از آن دختران احمدی و بانوان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گردهم می‌آیند كه در آن برنامه‌های جشن و همچنین بزرگداشت هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در ادامه از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی حرم حضرت علی‌بن حمزه(ع) توسط خادمان حرم رضوی خبر داد و گفت: امشب نیز ویژه برنامه جشنی نیز با سخرنانی حجت‌الاسلام سعادت و مولودی‌خوانی طاهری همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار خواهیم كرد.
وی بیان كرد: در ایام دهه كرامت و سالروز ولادت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در 20 بقعه متبركه شاخص شهرستان شیراز برنامه‌های جشن و مولودی‌خوانی برگزار می‌كنیم.
صفری گرائی با یادآوری اینكه برنامه شاخص ما برگزاری بزرگداشت امامزاده ابراهیم‌بن موسی‌الكاظم(ع)، فرزند بلافصل آن حضرت است، گفت: این مراسم در روز سه‌شنبه، 26 تیرماه برگزار خواهد شد كه در آن از خادمان و هیئت امنای فعال اماكن مذهبی شیراز نیز تجلیل به عمل می‌آید.
انتهای پیام

captcha