امامزادگان ظرفیتی عظیم در جهت تقویت فرهنگ اسلامی دارند
کد خبر: 3730287
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

امامزادگان ظرفیتی عظیم در جهت تقویت فرهنگ اسلامی دارند

گروه فرهنگی- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی امامزاده سید ابراهیم(ع) را مرکز ثقل فرهنگی مردم استان زنجان خواند و گفت: امامزادگان و اماکن متبرکه ظرفیتی عظیم در جهت تقویت فرهنگ اسلامی دارند.

امامزادگان ظرفیتی عظیم در جهت تقویت فرهنگ اسلامی دارندبه گزارش ایکنا از زنجان، فریدون احمدی در آیین غبارروبی امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: تربیت دینی دختران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی امامزاده سید ابراهیم(ع) را مرکز ثقل فرهنگی مردم استان زنجان عنوان کرد و افزود: امامزادگان و اماکن متبرکه ظرفیتی عظیم در جهت تقویت فرهنگ اسلامی دارند و همین‌طور امامزادگان واجب التعظیم راهی برای رسیدن به خداوند متعال هستند و باید فعالیت‌های آنها را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجموعه اوقاف ظرفیت عظیمی در امور فرهنگی، مذهبی و موقوفات دارد تصریح کرد: باید سنت حسنه وقت در جامعه ترویج شود و همه کمک کنند تا بحث‌های توسعه را پیاده کنیم.

وی امامزادگان و اماکن متبرکه را ظرفیتی عظیم در جهت تقویت فرهنگ اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران اسلامی در اماکن متبرکه چشمگیر است و در تمامی مناسبت‌ها شاهد حضور مردم در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه هستیم.

احمدی با اشاره به اینکه دشمنان در حال دشمنی با اسلام بوده و در تلاش برای کشتن مسلمانان و شیعیان هستند، گفت: دشمن فهمیده که این خانه‌ها و صاحبان آنها (امامزادگان) مانع آنها بوده و در نتیجه به مقابله با آنها برخاسته‌اند.

شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این مراسم بر گسترش همکاری این جمعیت با اداره اوقاف و امور خیریه تأکید کرد و گفت: فلسفه هلال احمر داوطلب‌محور است و با توسعه این همکاری می‌توان خیران را در حوزه‌های درمانی و حمایتی جذب کرد.

وی با اشاره به همکاری با اداره اوقاف و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت اظهار کرد: هلال احمر این آمادگی را دارد تا برای خیران دوره‌های آموزشی برگزار کند.

انتهای پیام
captcha