نمایشگاه «حافظان حریم خانواده» در لرستان برپا شد
کد خبر: 3730307
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

نمایشگاه «حافظان حریم خانواده» در لرستان برپا شد

گروه فرهنگی ـ معاون مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، از برپاپی نمایشگاه «حافظان حریم خانواده» در لرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از برنامه‌های جنبی همایش حافظان حریم خانواده است.

 نمایشگاه حافظان حریم خانواده در لرستان برپا شد

روح‌انگیز جهان‌افروز، معاون مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهارکرد: نمایشگاه حافظان حریم خانواده به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین هفته حجاب و عفاف برپا شد.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاه «حافظان حریم خانواده» از غرفه‌های متنوعی تشکیل شده است، اضافه کرد: ایستگاه مسابقات ورزشی، ایستگاه‌ مشاوره دینی با موضوع حجاب و عفاف، ایستگاه نمایشگاه عکس، غرفه صحیح خوانی قرآن، غرفه نقاشی کودکان و غرفه فروش لباس‌های اسلامی بخش‌های تشکیل دهنده نمایشگاه حافظان حریم خانواده در خرم‌آباد هستند.

جهان‌افروز با اشاره به مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی در برپایی این نمایشگاه ، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‍های دفاع مقدس، فرماندهی انتظامی لرستان، اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، سپاه ناحیه خرم‌آباد و دبیرخانه بنیاد بین‌المللی غدیر در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشتند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت تقارن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و هفته حجاب و عفاف برگزار شده است این در حالی است که حضرت فاطمه معصومه(س) سمبل کامل یک بانوی محجبه است کمااینکه انتقال مفاهیم و سیره حضرت فاطمه‌زهرا(س) به بانوان و جوانان و ضرورت الگوگیری از آن حضرت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

معاون مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تقدیر از فعالین حوزه حجاب و عفاف و تجلیل از خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه دانست و عنوان کرد: در آیین افتتاح این نمایشگاه نمایندگان بانوان دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

 

انتهای پیام

captcha