برگزاری جشن‌‌‌های هفتگی با عنوان «لبخند» در یزد
کد خبر: 3730318
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

برگزاری جشن‌‌‌های هفتگی با عنوان «لبخند» در یزد

گروه اجتماعی- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: جشن‌‌های هفتگی با عنوان «لبخند» در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 21 در محل پارک کوهستان در حال برگزاریست.

برگزاری جشن‌‌‌های هفتگی با عنوان «لبخند» در یزد

عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حاشیه جشنی که به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر در محل بوستان طوبی برگزار شد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: به مناسبت روز ولادت حضرت معصومه (س) و به همت امور بانوان شهرداری و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد جشنی با حضور بانوان یزدی و همچنین دختران و همسران کارکنان شهرداری برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشن که با ورزش صبحگاهی، صرف صبحانه و برگزاری مسابقه همراه بود، با استقبال بانوان مواجه شد و در پایان با حضور جمالی نژاد شهردار یزد از سه دختر شهید و برترین های مسابقه تجلیل شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به تمام دختران اظهار امیدواری کرد: دختران یزدی با تاسی از سیره حضرت معصومه (س) راه های موفقیت را پیموده و در کنار خانواده شاد و سربلند باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های این سازمان به مناسبت دهه کرامت گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برنامه های زیادی ویژه این دهه در نظر گرفته که با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) اجرایی خواهد شد.

ملازینلی بازدید از زندان یزد و حضور در اندرزگاه نسوان، عیادت از بیماران در خانه سالمندان مهریز، جشن روز دختر در فرهنگسرای خانواده ویژه دختران خردسال و نونهال را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: جشن‌ های هفتگی با عنوان «لبخند یزد» ویژه خانواده‌ها و شهروندان آغاز شده و در حال برگزاری است.

وی ضمن دعوت از شهروندان گفت: این برنامه همراه با برنامه‌ های شاد و متنوع در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 21 در محل پارک کوهستان اجرا خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: همشهریان عزیز می توانند برای اطلاع از برنامه های سازمان از طریق فضای مجازی به آدرس yazdfarhang@ و همچنین اطلاع رسانی از طریق بنرهای در سطح شهر نسبت به مشارکت در این برنامه ها اقدام فرمایند.

انتهای پیام

captcha