اولین دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس در کاشمر
کد خبر: 3730325
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

اولین دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس در کاشمر

گروه شهرستان‌ها ـ مسئول فرهنگسرای دفاع مقدس شهرستان کاشمر گفت: برای اولین‌بار در کاشمر دوره آموزش رویتگری دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اولین دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس در کاشمر

مجید خدامی، مسئول فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، عنوان کرد: اولین دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس کاشمر ویژه طلاب برگزار می‌شود و در این دوره تعدادی از طلاب مدرسه علمیه حاج شیخ اولیایی کاشمر حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه طلاب از بین چند گروه و جامعه هدف مختلف در نهایت به عنوان مخاطب این آموزش‌ها انتخاب شده‌اند، ادامه داد: این دوره آموزشی طی 10 جلسه تعریف شده و اساتیدی از بین راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان کاشمر به ارائه آموزش‌ها برای طلاب این شهرستان خواهند پرداخت.
نگاه ویژه به فعالیت‌های آزادگان
خدامی افزود: در نظر داریم تا در این دوره نگاه ویژه‌ای به نقش آزادگان در دفاع مقدس داشته باشیم، با توجه به اینکه مخاطب ما از طلاب دینی هستند بازخوانی صبر و استقامت و پایمردی آزادگان و همچنین فعالیت‌های مذهبی و قرآنی این عزیزان در دوران اسارت بسیار حائز اهمیت است.
آموزش‌ سخنوری علاوه بر آموزش محتوایی مد نظر است
وی با اشاره به اینکه این دوره در یک مدت زمان فشرده تابستانی برای طلاب در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: آموزش‌ها در دو بخش تعریف شده و بخش اول آن به انتقال مطالب و محتوای فرهنگ دفاع مقدس اختصاص می‌یابد و در بخش دوم تمرین سخنوری و روایتگری در دستور کار خواهد بود.
مسئول فرهنگسرای دفاع مقدس اضافه کرد: پس از آموزش‌های اساتید و مطالعات انجام شده طلاب در حوزه دفاع مقدس، کیفیت ارائه‌های طلاب به عنوان یک نمونه روایتگری جبهه و جنگ مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و میزان آشنایی طلاب با ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس سنجیده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha