از قطعی برق در زابل تا برپایی کلاس قرآن زیر سقف آسمان
کد خبر: 3730361
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

از قطعی برق در زابل تا برپایی کلاس قرآن زیر سقف آسمان

گروه فعالیت‌های قرآنی - قطعی برق در روستای کرباسک زابل، شرایط برپایی کلاس در فضای بسته را دشوار کرد، اما قرآن‌آموزان به حیاط خانه قرآنی رفتند و ادامه کلاس را زیر سقف آسمان دنبال کردند.

برپایی کلاس آموزش قرآن زیر سقف آسمان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، قطعی برق در ساعات اوج مصرف، مشکلی است که با آغاز فصل گرما، گریبان سیستانی و بلوچستانی‌ها را گرفته و هر محله‌ای شاهد خاموشی و قطع برق در ساعاتی از شبانه‌روز است.
همیشه وقتی برق قطع می‌شود، گویی زندگی از جریان بازمی‌ماند، اما وقتی شوق و انگیزه برای انجام کاری وجود داشته باشد، هیچ مانع و محدودیتی نمی‌تواند انسان را از حرکت بازدارد.
خانه قرآن «سیمای نور» که در روستای کرباسَک، از توابع بخش شیب‌آب شهرستان زابل، فعالیت می‌کند، سال‌هاست که با تحمل رنج محرومیت، همواره به حیات خود ادامه داده و هیچگاه تعطیل نشده است.
روز گذشته، قطعی برق در این روستا، شرایط برپایی کلاس در فضای بسته را دشوار کرد، اما قرآن‌آموزان به حیاط خانه قرآنی رفتند و ادامه کلاس را زیر سقف آسمان دنبال کردند.
گفتنی است، طبق اعلام مسئولان شرکت توزیع برق استان، اضافه بار وارد شده در ساعات اوج مصرف، علت اصلی قطعی جریان برق در برخی مناطق است. مسئولان همچنین از مردم خواستند تا با صرفه‌جویی در مصرف برق از خاموشی‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

برپایی کلاس آموزش قرآن زیر سقف آسمان

هادی محمدی

انتهای پیام

captcha