اهدا پرچم حرم حضرت معصومه(س) به مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد
کد خبر: 3730377
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

اهدا پرچم حرم حضرت معصومه(س) به مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از طرف تولیت آستان آن پرچم حرم مطهر حرم به مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد اهدا شد.

اهدا پرچم حرم حضرت معصومه(س) به مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه‌معصومه(س) پرچم حرم حضرت معصومه(س) توسط حجت‌الاسلام عباسی خطیب حرم حضرت معصومه(س) به اسدالله عباس‌زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد اهدا شد.
حجت‌الاسلام عباسی، خطیب حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: حامل سلام آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای مردم لرستان هستم.
اسدالله عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد نیز در این مراسم با تاکید بر تاثیر زنان پاک دامن برای موفقیت مردان گفت: از دامان زن مرد به معراج می‌رود و این نشان می‌دهد زنان پاکدامن زمینه موفقیت دنیوی و اخروی مردان بزرگ را فراهم می‌کنند.
وی با بیان برخی موفقیت‌های دانش‌آموزان ناحیه یک خرم‌آباد، گفت: دانش‌آموزان این ناحیه با تلاش و کوشش موفقیت چشمگیری در مسابقات علمی فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان، استان و کشور کسب کرده‌اند.
عباس‌زاده با تاکید بر حضور بیشتر بانوان در مسئولیت‌های ستادی، اضافه کرد: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد با هدف حضور همه همکاران در مسئولیت‌های اداری و آموزشی، مسئولیت‌هایی را به همکاران خواهر داده است، چرا که معتقدیم هرگاه به بانوان مسئولیت دادیم آن‌ها توانستند به زیباترین وجه مسئولیت خود را انجام دهند و در انجام برنامه‌ها موفق عمل کردند و این اعتماد می‌تواند مسئولیت پذیری را افزایش داده و زمینه موفقیت را فراهم کند.
این برنامه با حضور خطیب حرم حضرت معصومه(س)، مداح حرم معصومه(س)، مسئول دهه کرامت استان، اعضای شورای شهر، مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد و با استقبال پرشور اولیا و دانش‌آموزان در کانون آزادگان برگزار شد به‌طوری‌که از برترین‌های مسابقات فرهنگی و هنری مقطع ابتدایی و دانش‌آموزان طرح مهدویت تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام

captcha