عضویت ۱۶۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در بسیج
کد خبر: 3730407
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

عضویت ۱۶۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در بسیج

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به عضویت ۱۶۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در بسیج، اظهارکرد: هزار و 979 واحد بسیج دانش‌آموزی در سطح استان فعالیت دارند.

عضویت ۱۶۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در بسیج

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یک‎شنبه، 24 تیرماه در مراسم اختتامیه اردوی یاوران ولایت که با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در سالن اجتماعات پردیس فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تقدیر از سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: نخبگان اصلی ما در واقع همان شهدای انقلاب هستند که در تمام عرصه‌ها سرآمد روزگار بودند.
وی با اشاره به اهمیت تعهد و تخصص گفت: دانش‌آموزان بسیجی باید در کنار تعهد و روحیه ایثار به تخصص و رسالت علم‌آموزی نیز بپردازند، زیرا رشد، توسعه و پیشرفت کشور به دانش‌اندوزی و به‌روز بودن علم است که باعث تولید صنعت و زیربنای رشد همه جانبه ایران اسلامی است.
زینی‌وند مقدم تعهد و تخصص بسیج را دو مقوله ارزشمند دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا تخصص خود را در تمام زمینه‌ها بالا ببریم.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام آمار 160 هزار نفر دانش‌آموز بسیجی در سطح استان تعداد واحدهای بسیج دانش آموزی را یک هزار و 979 واحد اعلام کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: اردوی یاوران ولایت از ۱۶ تا ۲۳ مردادماه سال جاری به مدت هشت روز و با حضور دانش‌آموزان پایه دهم دختر و پسر در دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه دانش‌آموزی کمالوند خرم‌آباد برگزار شد.
در پایان این مراسم از دانش‌آموزان نمونه بسیجی و برگزیدگان محورهای مختلف با حضور مسئولین تجلیل به‌‌عمل آمد.

انتهای پیام

captcha