برنامه‌های مؤسسه «بشری» در دهه کرامت/ اعزام گروهی از خادمان رضوی به بوشهر
کد خبر: 3730474
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

برنامه‌های مؤسسه «بشری» در دهه کرامت/ اعزام گروهی از خادمان رضوی به بوشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسات قرآنی بشری بوشهر از ورود جمعی از خادمان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت به منطقه آبدان خبر داد.

برنامه‌های مؤسسه «بشری» در دهه کرامت/ اعزام گروهی از خادمان رضوی به بوشهر

رضا محمدی، مدیرعامل مؤسسات قرآنی بشر‌ی، معراج و ثقلین شهرستان دیر استان بوشهر در رابطه با فعالیت‌های دهه کرامت این مؤسسه در گفت‌وگو با خبرنگار  ایکنا بیان کرد: در جلسه‌ هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که روز گذشته، 24 تیرماه در حوزه مقاومت بسیج و با حضور مؤسسات قرآنی و فرماندهان پایگا‌ه‌های مقاومت تشکیل شد، تصویب شد که جمعه، 29 تیرماه ساعت 17 گروهی از خادمان آستان قدس رضوی به منطقه آبدان بیایند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت برنامه‌هایی توسط این گروه و مؤسسه بشری برگزار می‌شود از جمله دیدار خادمان رضوی با خانواده‌های شهدا و در صورت امکان بازدید از مؤسسه قرآنی بشری، شعر‌خوانی گروه سرود مؤسسه به مناسبت میلاد امام رضا(ع)‌، اجرای  یک قطعه در وصف امام رضا(ع) توسط نونهالان مؤسسه با لباس محلی، استقبال مردم از این کاروان از میدان ستارخان تا مصلی شهر و برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری قرآن‌آموزان مؤسسه بشری از جمله بخش‌های این مراسم است.

‌محمدی گفت: همچنین مسابقات فرهنگی از سوی مؤسسه بشری به همت کانون قرآنی شمیم ولایت و گروه خادمین برگزار می‌شود و به 10 نفر از پسرانی که نامشان رضا است جوایزی اهداء می‌شود.

یادآور می‌شود، این کاروان رضوی در حال حاضر در استان بوشهر اسکان دارند و مشغول بازدید از مناطق مختلف استان هستند که جمعه عازم منطقه دیر خواهند شد.

انتهای پیام

captcha