دستگیری باند کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج
کد خبر: 3730480
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

دستگیری باند کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سه نفره کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج خبر داد.

باند کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج دستگیر شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سعید بالش‌زر، رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 تیرماه اظهار کرد: اعضای باند سه نفره که با تاسیس شرکتی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور بیش از سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: در پی طرح شکایت‌هایی از سوی برخی از شهروندان یاسوجی درخصوص اخذ وجوه چند 10 میلیون تومانی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور از سوی شرکتی تحت این عنوان و فعالیت در یکی از مناطق شهر یاسوج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در ابتدا استعلامات لازم از سوی اداره ثبت اسناد و املاک استان در خصوص وضعیت ثبتی شرکت مدنظر به انجام رسید و مشخص شد که این شرکت خدماتی بوده و فاقد مجوز و پروانه فعالیت برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های خارج از کشور است.
بالش‌زر تصریح کرد: اعضای این باند با اعمال متقلبانه و تبلیغات سوء مبنی بر اعزام دانشجو به خارج ازکشور در حدود سه میلیارد و 150 میلیون ریال از شاکیان دریافت و شکات بدون اینکه در دانشگاهی در خارج پذیرش شوند متحمل خسارت مادی و معنوی شده بودند.
وی بیان کرد : 3 عضو این باند کلاهبردار توسط ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.
انتهای پیام

captcha