کمک ۳۳۰ میلیون تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3730486
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

کمک ۳۳۰ میلیون تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کمک ۳۳۰ میلیون تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری استان خبر داد.

کمک ۳۳۰ میلیون تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی سه ماهه ابتدایی سال جاری ۳۳۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری و به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری شناسایی نیازمندان هر محله و برآوردن نیازها و مشکلات فقرا توسط افراد توانمند است، افزود: مسجد محوری، ساماندهی کمک‌ها و نذورات مردمی از طریق خود مردم و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان از دیگر اهداف این مراکز است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز نیکوکاری در استان، اضافه کرد: مراکز نیکوکاری از ابتدای تأسیس تاکنون با مشارکت مردم خدمات قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه داده‌اند.
محبی تصریح کرد: صداقت، شفافیت، اعتمادسازی، امانت‌داری، مردم‌ محوری، نظارت، رازداری و عدالت از اصول مهم در کار مراکز نیکوکاری است.
وی با تاکید بر استفاده از کمک سازمان‌های مردم نهاد در تامین منابع، خاطرنشان کرد: منابع کمیته امداد به‌ تنهایی پاسخگوی رفع نیازهای قشر محروم نیست و با تعامل با مراکز مردم‌ نهاد می‌توان به نیازمندان بیشتری خدمت‌ رسانی کرد.
انتهای پیام

captcha