تجلیل از ۲۶ دختر برگزیده رودباری در همایش «دختران سرزمین من»
کد خبر: 3730528
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

تجلیل از ۲۶ دختر برگزیده رودباری در همایش «دختران سرزمین من»

گروه اجتماعی - در همایش «دختران سرزمین من» از ۲۶ دختر برگزیده خانواده‌های ایثارگر، دانش‌آموز، دانشجو، ورزشکار، پرستار، کارآفرین و هنرمند شهرستان رودبار تجلیل شد.

تجلیل از 26 دختر برگزیده رودباری در همایش «دختران سرزمین من»

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار امروز در همایش «دختران سرزمین من» که در سالن اجتماعات شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دختران امروز ما که در سختی‌ها و شدائد همراه و سنگ صبور خانواده و همراز پدارن‌شان هستند و با سختی چرخ زندگی را می‌چرخانند، مصداق ام ابیهای زمان خود و شایسته احترام و تکریم هستند.

وی با بیان اینکه قدردان مادرانی هستیم که چنین دخترانی را در دامان خود پرورش داده‌اند، افزود: دختران امروز ما با تأسی به سیره کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) می‌توانند و تلاش می‌کنند زندگی فاطمی و علوی خود را برای داشتن جامعه‌ای مدنی و محبوب نبوی در آینده رقم بزنند.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه بنابر اقتضای سن شاید واقف نباشیم که در چه وضعیتی زندگی می‌کنیم و پدران و مادران شرایط سختی را برای داشتن آینده مطلوب فرزندان سپری می‌کنند تا آنان دغدغه کمتری داشته باشند، گفت: دختران خوبی هستند که پا به پای پدران و مادران کار و تلاش و همراهی می‌کنند و به داشتن آنان افتخار کرده و می‌بالیم.

میرغضنفری یاد و خاطره دختران شهیده «فرحناز معصومی و رقیه رضایی» از افتخارات شهرستان رودبار را گرامی داشت و افزود: ایثارگری و جانفشانی شهداء و رزمندگان موجب شده است که در شرایط امن کنونی کشور در راستای جامعه مدنی و حقوق شهروندی از حقوق بانوان صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه رودبار در بخش بانوان افتخارات زیادی را در عرصه‌های علمی، ورزشی، سیاسی و نخبگان دارد، افزود: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر اولویت بخشی بکارگیری از ظرفیت جوانان و بانوان، در طول دوران خدمتگزاری ام سعی کرده‌ام همواره از نظرات، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های اقشار مختلف زنان و دختران معظم شهداء، اساتید، فرهیختگان، اندیشمندان، ورزشکاران و مدیران بهره مند شوم.

فرماندار شهرستان رودبار بر مراقبت دختران از هجمه‌های دشمن تاکید کرد و گفت: دشمن که از تهدیدات و حمله نظامی ورود نکرده است بلکه از مسیری که تصور نمی‌کنیم با رنگ و نما و بزک وارد شده ضربه می‌زند.

میرغضنفری یکی از مواردی که همه خانواده‌ها را آسیب‌پذیر می‌کند استفاده نابجا از فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: در فضای مجای با تدبیر و اندیشه و علم روز و آگاهی می‌توانیم با دشمن مبارزه کرده در مقابل تهدیداتش بمانیم.

گفتنی است؛ در پایان همایش «دختران سرزمین من» از 26 دختر برگزیده خانواده‌های ایثارگر، دانش‌آموز، دانشجو، ورزشکار، پرستار، کارآفرین و هنرمند تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha